Armenien
Daniel86,
29 nov. 2024
Updaterad av Daniel86
för 7 timmar sedan
Jag kommer utgå från Armenien och är sen sugen på att förlänga resan med några dagar i något av grannländerna. Häng på till Armenien eller mött mig på plats för vidarefärd.
Updaterad av Kakan1
för 10 timmar sedan
Hej!
Jag är en lugn, pålitlig, snäll, glad, spontan kille som tycker om mat/dryck, gärna lite aktiv semester, upptäcka fina platser, fin natur och så. Men lite stadshäng/fest funkar allt också :)
Jag skulle vilja komma iväg på en resa i vinter och känner att det hade varit trevligt med ...
Thailand
Kakan1,
29 nov. 2024
Updaterad av Kakan1
för 10 timmar sedan
Halloj, e en 34 åring som bor i Australien som tänkte dra till Thailand över jul å nyår å letar en resekompis, har bokat flyg till Bangkok men inga planer efter d å e öppen till äventyr😊
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 2 veckor sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...
Sydamerika
Martintravelglobal,
20 aug. 2024
Updaterad av Pledge
för 3 veckor sedan
Hej,
Det hade varit riktigt kul om någon hade haft intresse av att följa med till Sydamerika någon gång nu i kommande november/ december. Argentina och andra länder är också av intresse.
Jag är en livsglad person, empatisk, äventyrslysten, älskar människor och natur. Vem är du?
Ska vi ...
Updaterad av Linnkl
för 3 veckor sedan
Tjej 32 söker resven till Dubai 21 nov