Safari i Afrika! Behöver ressällskap!

Av Westoon
1 mars 2011 15:35
Visningar: 228
hejsan! Rebecka heter jag och är en framåt och trevlig tjej! jag behöver någon med natur och djur intresse som vill följa med mej till afrika på safari, eftrersom det inte är säkert för en ung tjej att åka själv och för trevligt sällskap!
gärna en tjej i 18-30 års åldern så vi är lite i samma ålder och förhoppningsvis lite gemensamt!
Av Emz
7 mars 2011 10:37
Hallå dær!

Det ær som du sæger inte det mest sækra kortet att åka till Afrika som ensam, kvinnlig resenær.
Det ær dock precis det jag ska gøra om en månads tid, då jag hoppar på ett flyg till Johannesburg før att under 30 dagar uppleva Sydafrika.
Nu ær ju inte safari det jag kommer att lægga mest tid på, dock kommer jag att spendera ett par dagar i Krügerparken tænker jag, førutom att ta mig på dagsturer før att uppleva klimatet och naturen dær nere i øvrigt.
Så, jag har egentligen ingenting att erbjuda dig. Men, om du kænner før att åka till Sydafrika så ær det bara att hænga på, haha. Du kommer førmodligen træffa på många andra backpackers som ska vidare på safari och liknande, som kanske blir dina blivande resekompisar efter det.

Var i Afrika hade du tænkt att du ville åka? Och nær?