Rundresa latinamerika
Hej
Söker reskompisar för en rundresa i Sydamerika till hösten eller kanske under jul och nyår. Inga bestämda destinationer än. Vart och när kan vi väl komma överens om. Inga krav på kön och ålder men kul om vi är ett blandat gäng
Själv e jag 38
Jag var nyligen i Colombia men bara i 2 veckor och då hann jag med lite äventyr både i och i närheten av Medellin samt ett besök till Cartagena
Har tidigare rest till Rio och jag känner att jag inte får nog av Sydamerika
Alla ni som vill vara med på det här äventyret, skriv här på tråden. Det är kanske kort om tid för att hinna planera en resa till hösten men det kan gå
Söker reskompisar för en rundresa i Sydamerika till hösten eller kanske under jul och nyår. Inga bestämda destinationer än. Vart och när kan vi väl komma överens om. Inga krav på kön och ålder men kul om vi är ett blandat gäng
Själv e jag 38
Jag var nyligen i Colombia men bara i 2 veckor och då hann jag med lite äventyr både i och i närheten av Medellin samt ett besök till Cartagena
Har tidigare rest till Rio och jag känner att jag inte får nog av Sydamerika
Alla ni som vill vara med på det här äventyret, skriv här på tråden. Det är kanske kort om tid för att hinna planera en resa till hösten men det kan gå
hallå! jag kommer att befinna mig i syd/central Amerika under november och december. tänkte åka hem 2jan.
Åker till Orlando den 4nov (ska på EDC Orlando 9-10nov) är kvar där till den 12nov. Då åker jag till Lima, Peru. Så långt har jag kommit i min planering :)
Jag vill till MP och rengbågsbergen.
Sen är jag öppen för förslag!
San Blas utanför Panama skulle jag vilja hinna med också :)
Åker till Orlando den 4nov (ska på EDC Orlando 9-10nov) är kvar där till den 12nov. Då åker jag till Lima, Peru. Så långt har jag kommit i min planering :)
Jag vill till MP och rengbågsbergen.
Sen är jag öppen för förslag!
San Blas utanför Panama skulle jag vilja hinna med också :)
Medlemmen har tagit bort svaret
Citerat från Jakmar:
Tjena, sorry denna måste jag helt missat. Jag drar iväg nu i Sep. Kör 6v totalt. Det blir Rio, Bogota, Tijuana och Kuba. Hur går det för din del?
Citerat från Robaxe:
Tjenare, kommer dra till Sydamerika i oktober. Inte riktigt bestämt längd eller exakt destinationer, men tänkte hälsa på lite vänner. Rio och Bogota blir det nog iaf och grymt sugen på Kuba.
Tja. Hur går det med sydamerika planerna?Tjenare, kommer dra till Sydamerika i oktober. Inte riktigt bestämt längd eller exakt destinationer, men tänkte hälsa på lite vänner. Rio och Bogota blir det nog iaf och grymt sugen på Kuba.