USA
Josefinesresa,
4 sep. 2019
Updaterad av Birgere
för 5 år sedan
Snälla ge mig tips på roligt vattenpark för barn 9-12 år.
Antingen i Orlando o då separat biljett till vattenpark då vi inte ska gå till annan park.
Alternativt södra Florida, om det finns någon vattenpark där spm är likvärdig med dem i Orlando.
Vi åker i oktober:) ... Birgere: >Citerat från ...
Updaterad av Googs
för 5 år sedan
Hinner bara med en av parkerna i Orlando:
ISLANDS OF ADVENTURE eller UNIVERAL STUDIOS.
Ni som varit där, vilken skulle ni välja och isåfall varför? ... Googs: Jag har med mig en son och har två dagar i Orlando så ska även besöka Disney ena dagen.
Har laddat ner appar till Disney och Universal ...
Updaterad av My53
för 5 år sedan
Någon som har tips på boende i/ nära nationalparken? Ska dit på två nätter bara. ... My53: Tack för alla tis o svar. Mycket är redan bokat vad gäller boende. Får nog kolla utanför parken. Tur norrut låter intressant. ... Brycecanyon: Enda boende med vettiga priser i parken är fd Curry Village där ...
Nordamerika
Fru_friberg,
5 juni 2017
Updaterad av Annlouise40
för 7 år sedan
Hej,
Vi besöker Californien för tredje gången om ett par veckor.
Vi har varit på Disneyworld och Universal som vi verkligen älskade :)
Nu tänkte vi ta en park till. Vilken rekommenderar ni?
Funderar lite på Disney's California Adventure eller vattenparken i SD eller Universal igen.
Många ...
Updaterad av Dryden
för 7 år sedan
Hej! Jag och 4 vänner ska besöka Yosemite National park i juni detta år, 2017, med bil och försöker planera vår resväg i den största mån det går.
Vi ska övernatta 22-23 juni i Mammoth lakes. Därefter vill vi ta oss in i parken för att på förmiddagen se Glacier point, kanske en guidad tur, varpå vi ...
Updaterad av Sus73
för 7 år sedan
Hej,
Är just nu i Florida med två barn, 10 och 13 år. Vi ska endast besöka en park/attraktion. (Seaworld har vi redan varit på, så det är inte ett alternativ).
Hade tänkt Kennedy space center, men blir osäker på om barnen inte får ut så mycket av det eftersom de inte kan språket så bra. Vad ...