Rosabussarna

9 jan. 2017 20:58
Visningar: 959
Hej!
Jag vill väldigt gärna ut i världen och resa men mina kompisar är tyvärr låsta. Resan måste därför ske ensam.. Är därför inne på att åka med rosa bussarna. Resan jag har kikat på är Tanzania -Sydafrika.
Någon som har erfarenhet av dem?
Vilken ålder har det varit på bussarna?
10 jan. 2017 12:19
Hej. Jag åkte Sydafrika-Kenya för några år sedan med Rosa Bussarna och har bara ett råd: ÅK!
Åldern varierar från resa till resa men det brukar alltid finnas några i ens egen ålder som man kan umgås med. Det är klart det bästa jag gjort i hela mitt liv.
Kolla mer på deras gruppsida som de har på FB, där kan du få kontakt med fler som åkt/vill åka!
10 jan. 2017 15:00
Åh kul att du tyckte om resan 👏👏 Jag hoppas de är blandade åldrar. Lite orolig att jag ska hamna på en buss med bara 40+ 🙈🙈
10 jan. 2017 15:10
Citerat från Lisaengstrom:
Åh kul att du tyckte om resan 👏👏 Jag hoppas de är blandade åldrar. Lite orolig att jag ska hamna på en buss med bara 40+ 🙈🙈
Och vad är det för fel på 40+arna??😁 Det är ju vi som är dom roliga. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Innan du hinner blinka så är även du där 😉.
Hoppas att du får en kul resa!
10 jan. 2017 15:25
Ja en av fördelarna är ju just att man kan lära känna människor i olika åldrar...men om du är orolig så är det väl bara att ringa till deras kontor och fråga...
12 jan. 2017 11:51
Jo inget fel med blandade åldrar. Men man vill ju ha någon i sin egna ålder också :)