Roadtrip västkusten sommar/höst 2013

Av Hhhanna
6 jan. 2013 11:32
Visningar: 323
Hi there!
Hanna heter jag och vill, som rubriken lyder, iväg på en roadtrip och riva av den amerikanska västkusten. Antingen i sommar (juli) eller närmare hösten (september) beroende på hur ekonomin ser ut. Jag har aldrig gjort en sådan här resa tidigare och har inga intresserade vänner heller. Känner du dig sugen? Jag är en otroligt social och glad tjej som är lätt att umgås med!

Skriv ett meddelande så kan vi prata mer.
Med vänlig hälsning,
Hanna
11 jan. 2013 15:36
Citerat från hhhanna:
Hi there!
Hanna heter jag och vill, som rubriken lyder, iväg på en roadtrip och riva av den amerikanska västkusten. Antingen i sommar (juli) eller närmare hösten (september) beroende på hur ekonomin ser ut. Jag har aldrig gjort en sådan här resa tidigare och har inga intresserade vänner heller. Känner du dig sugen? Jag är en otroligt social och glad tjej som är lätt att umgås med!

Skriv ett meddelande så kan vi prata mer.
Med vänlig hälsning,
Hanna
Hejsan! Jag skulle gärna vilja gör det! Jag hade faktiskt tänkt att åka på bartenderutbildning i slutet av året i miami och jag vill gärna resa runt i usa också :D! Jag har försökt få med mina vänner ett tag nu men de är inte direkt intresserad heller haha!
12 jan. 2013 21:48
Citerat från hhhanna:
Hi there!
Hanna heter jag och vill, som rubriken lyder, iväg på en roadtrip och riva av den amerikanska västkusten. Antingen i sommar (juli) eller närmare hösten (september) beroende på hur ekonomin ser ut. Jag har aldrig gjort en sådan här resa tidigare och har inga intresserade vänner heller. Känner du dig sugen? Jag är en otroligt social och glad tjej som är lätt att umgås med!

Skriv ett meddelande så kan vi prata mer.
Med vänlig hälsning,
Hanna
Hello!
En roadtrip hade kunnat vara grym! Jag planerar att dra runt i USA och upptäcka. Dock börjar jag plugga till hösten så jag måste resa innan dess. Jag har bara rest i norden och vill se något nytt. Hör av dig om du vill! ^^
Ciao
/Miriam
26 jan. 2013 14:06
Se mitt senaste inlägg här på forumet om roadtrip genom USA. East to west. September 2013 :)
Av Eliz0
29 jan. 2013 23:46
Hej! Hur går det med planerna? Jag är en 19årig tjej som just nu jobbar i London. Jag är intresserad av en roadtrip i USA i juni/juli.
Av Hhhanna
29 jan. 2013 23:59
Sorry för segt svar! Lägg till mig på facebook! Hanna Lidman :)