Roadtrip/resa i USA
Hej!!
Jag heter Hanna och 20 år. Har jobbar som Au pair i Schweiz under ett år och flyttade hem i juni. Nu har jag jobbat några månader och börjar bli riktigt rastlös... Är såå sugen på att åka på roadtrip i USA i vår (måste spara ihop mer pengar)! Min dröm rutt skulle vara San Fransisco - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon med bil och sen skulle jag vilja flyga till Miami och sedan flyga till New York! Men är öppen för andra förslag också :) Min tanke är att vara borta 6-8 veckor, men är rätt flexibel där också!
Någon som är sugen?
Jag heter Hanna och 20 år. Har jobbar som Au pair i Schweiz under ett år och flyttade hem i juni. Nu har jag jobbat några månader och börjar bli riktigt rastlös... Är såå sugen på att åka på roadtrip i USA i vår (måste spara ihop mer pengar)! Min dröm rutt skulle vara San Fransisco - Los Angeles - Las Vegas - Grand Canyon med bil och sen skulle jag vilja flyga till Miami och sedan flyga till New York! Men är öppen för andra förslag också :) Min tanke är att vara borta 6-8 veckor, men är rätt flexibel där också!
Någon som är sugen?
Låter grymt! Jag spenderade fem månader i Australien och Nya Zeeland i vintras och börjar bli lite rastlös jag också. Funderar på att bila kust till kust nån gång efter nyår. San Fransisco/LA - New York eller liknande. Tänkte vara borta runt åtta veckor kanske (man vill ju inte stressa liksom) och sedan fortsätta resan med ett WnH visum i Kanada om allt löser sig :)
När hade du tänkt åka? :)
/Mattias, 21
När hade du tänkt åka? :)
/Mattias, 21
Hej! jag är inne lite på samma spår. En roadtrip hade varit superkul men jag vill helst inte köra. Därför har jag kollat lite på organiserade rundresor, till exempel den här:
http://www.myplanet.se/usa-gruppresor/oversikt/vastra-usa-med-guide
vad tycks?
http://www.myplanet.se/usa-gruppresor/oversikt/vastra-usa-med-guide
vad tycks?
Jaaaa hur sugen som helst! När tänkte du åka?
Hej Hanna!