Roadtrip i USA eller i Europa
Jag skulle vilja åka på en roadtrip tillsammans med någon. Att man hyr en bil och besöker massa olika städer under en period.
Någon som är intresserad? Är tjej och snart 22 år.
Någon som är intresserad? Är tjej och snart 22 år.
hej! jag skulle kunna vara intresserad
är en tjej på 25 år som är jättre sugen på att åka ut och se mig omkring. men pluggar just nu å är klar 1 juni, då är frågan bara om ja fått nåt jobb och om ja har pengar! skulle ja inte fått jobb och lyckats samla ihop pengar så vore de perfekt att ge sig ut å resa lite!
är en tjej på 25 år som är jättre sugen på att åka ut och se mig omkring. men pluggar just nu å är klar 1 juni, då är frågan bara om ja fått nåt jobb och om ja har pengar! skulle ja inte fått jobb och lyckats samla ihop pengar så vore de perfekt att ge sig ut å resa lite!
Hej! Är 23 år och har tänkt mig att resa till USA snart, närmre bestämt mars eller april. Tänker mig en period på cirka 2 månader men det beror klart på hur länge resekassan räcker. När hade du tänkt dig att åka? MVH Helena
Inte varit inloggad har pa sakert 3 ar, kul att min anvandare var kvar:)
Anyway,
Jag ska eventuellt korsa USA med start om nagon vecka. For att gora detta behovs nastan bil och da vill jag garna dela pa utgifter kring detta, annars blir det bussar for mig...sa galler det en drastisk verklighetsflykt kan du ju hora av dig:)
Anyway,
Jag ska eventuellt korsa USA med start om nagon vecka. For att gora detta behovs nastan bil och da vill jag garna dela pa utgifter kring detta, annars blir det bussar for mig...sa galler det en drastisk verklighetsflykt kan du ju hora av dig:)