Roadtrip
Hej!😃 Söker du efter bara tjejer eller duger en snäll och trevlig kille också?👯 Jag vill också åka till USA och göra den otroligt långa listan av aktiviteter. När hade du tänkt i såna fall?😃👍
Hej! Känner precis samma, alla har andra planer men känner att jag bara måste till USA och göra en roadtrip pch då är det ju perfekt att hitta resklmpisar här:) Men får bli till sommaren då jag ska säsonga i sälen till april. När hade du tänkt?
Hej hej,
Jag och en vän landar i Los Angeles i början utav maj och kommer då att hyra bil och köra till bland annat Las Vegas m.m. under ungefär en månads tid. Vi söker just nu folk som skulle kunna tänka sig haka på, låter det intressant så kan ni alltid dra iväg ett meddelande till mig, Emil Wallerstedt på facebook!
Jag och en vän landar i Los Angeles i början utav maj och kommer då att hyra bil och köra till bland annat Las Vegas m.m. under ungefär en månads tid. Vi söker just nu folk som skulle kunna tänka sig haka på, låter det intressant så kan ni alltid dra iväg ett meddelande till mig, Emil Wallerstedt på facebook!