Linn_smultron,
16 sep. 2010
Updaterad av Teresen
för 11 år sedan
Hej!
Jag och min familj funderar starkt på att åka utomlands i början november och undrar vart det fortfarande är varmt! Afrika är det vi kollat mest på eftersom det fortfarande verkar vara ganska varmt och inte för dyrt att åka till.
Har ni några tips på var det är varmt i början av november och ...
Singapore
Lina__nilsson,
22 okt. 2013
Updaterad av My53
för 11 år sedan
Hej,
under 2,5 veckor i feb/mars kommer vi befinna oss i Singapore för att hälsa på vänner. Vi ska utforska Singapore några dagar men vi tänkte också passa på att resa på sol&bad semester under tiden vi är där, har ca 10 dgr för sol&bad semester. Här behöver vi tips! Vart ska vi åka? Mottager ...
Europa
Lufti,
1 juni 2013
Updaterad av Ingela1952
för 11 år sedan
Hej!
Tar tacksamt emot tips på vilken Europeisk stad som kan vara bra att åka till några dagar i augusti? Där man kan kombinera bad med lite stadsliv, och inte för varmt för att orka kolla in lite sevärdheter.
Barcelona och Split/Dubrovnik är redan avklarade :)
Tack på förhand! ... Zahide: I ...
Europa
Alwe,
24 mars 2013
Updaterad av Alwe
för 11 år sedan
Hej alla goa!
Det är såhär att jag och min pojkvän gärna skulle vilja åka på en liten semester i sommar, helst inom Europa. Vi har båda rest mycket tidigare och vill därför hitta ett resmål som är lite mer speciellt och inte lika "turistigt".
Har ni några bra tips på ett resmål som ...
Spanien
Ireann,
4 mars 2008
Updaterad av Brigitta
för 16 år sedan
Vi är 4 tanter på -70 som tänkte åka 3-4 v nov månad. Helst Spanien. Någon som varit i södra Spanien,tex Almunecar eller kring Alicante denna tid? Har väl kollat vädret på olika saiter denna tid, men vill gärna höra någon som personligen varit där.
Har varit Kan.ö flera ggr under nov, oftast bra ...
Updaterad av Nisse2ears
för 8 år sedan
Sol och bad och barnvänligt ... Nisse2ears: Citerat från Marie__o:
>Tack Nisse2ears för suveräna tips! Hjälper mig mycket!
>/Marie
>
Kul att mitt tips hjälper fortfarande efter fem år :) ... Gunillad: Varför inte Seychellerna?
http://4000mil.se/index.php/seychellerna/ ... Marie__O: Tack ...