Grekland
Annfi_86,
24 aug. 2011
Updaterad av Asok
för 13 år sedan
Hej vi är ett stor gäng på 12 personer varav 8 vuxnar och 4 barn. Vi har bokat en resa till Rhodos den 9 okt, hur är det med värmen å så då? Vi är nöjda om tempraturerna ligger runt 25 grader på dagarna åtminstone. Vi har kollat på ving och där står det att medel temp på dagen ska var runt 25 ...
Grekland
Martis49,
20 sep. 2009
Updaterad av Msdr
för 15 år sedan
Hej
Jag och min sambo åker 2 veckor till Kallithea den 4 - 18 oktober 20009.
Vi ska bo på Princess Flora.
Hur är det med vaccineringar och sånt??
Vet ni om det finns någonstans nära till Massagebehandlingar.
Har reumatism och när vi var i Turkiet fanns det jättebra massörer. ... Msdr: Hej!
...
Turkiet
Borgaf,
11 apr. 2011
Updaterad av Borgaf
för 13 år sedan
Tänkte åka med mina barnbarn 12 en grabb o 15 en tjej till Turkiet på höstlovet dvs. sista veckan i oktober. Kan man åka dit då? Någon som vet om det är varmt nog för bad o sol ? Tjejen gillar shopping o killen bad är det någon som har tips på vart man åker och om tidpunkten är rätt?
Vart åker ...
Grekland
Finskabborre,
22 apr. 2013
Updaterad av Alg36
för 9 år sedan
Hej!
Vi är ett gäng ungdomar som tänker åka till varmare trakter i höst.
Vi har hittat ett jättebra erbjudande till Rhodos första veckan i Oktober, men då undrar vi förstås om det är bortkastade pengar ändå? Hur är vädret, ni som varit där i Oktober? Vi skulle vara på nordvästra kusten i en ...
Turkiet
Klingen,
3 mars 2008
Updaterad av Malinsofia
för 11 år sedan
Är det någon som har erfarenhet av turkiet i slutet av oktober. är det varmt ? har affärer börjat å stänga för säsongen.
tacksam för svar.
... Laplander: Väljer man att åka i början till mitten av oktober så är det normalt inget problem med både tempen i vattnet och på land den är normalt helt ...
Turkiet
Memmie,
4 mars 2012
Updaterad av Nisse2ears
för 12 år sedan
Tänkte åka till Bodrum i mitten av oktober. Vi vill inte ha det för varmt eftersom vi reser med två småttingar. Hur är klimatet där nere då? ... Felixen: Hej!
Min familj,2 vuxna 3 barn åkte till Side på höstlovet, Det var för kallt i vattnet att bada i utomhuspoolen, men det var varmt och skönt i ...