Grekland
Jessan73,
13 mars 2010
Updaterad av Dromresan
för 14 år sedan
Hej!
Alla ni som känner er hemma i Rethymnon, tipsa mig om din favorit restaurang, pub/bar där!
Trevlig helg,
Jessan ... Dromresan: Var där i september 2009.
Tycker du ska besöka thalassa taverna. Jättegod mat och en super trevlig ägare. Han är verkligen jättebra. Verkligen värt ett besök.
...
Grekland
Niclasjennie,
19 juli 2009
Updaterad av Niclasjennie
för 15 år sedan
Hej,
Vi är ett par som åker till Rethymnon på Kreta i augusti.
Vi skulle vilja ha tips på var man kan åka på utflykter!!
Vi har surfat runt lite grann och elafonisos på västkusten ska vara bra men vill veta mer.
* Båtutflykt? Vet ni några bra turer?
* Mopedutflykt, vi har hört att man ...
Grekland
Homeros,
8 apr. 2009
Updaterad av Monca
för 15 år sedan
Vill gärna prova på en eller ett par nya öar i sommar men vet inte vart jag ska ta vägen.. Har ju Kos och Rhodos som stora favoriter men har varit där så många gånger..Vill ha en lite större stad med stränder nära och mycket gamla gränder och sånt mys.. Någon som har schyssta tips så vore jag glad.. ...
Grekland
Energi,
28 sep. 2007
Updaterad av Ryytty
för 16 år sedan
Hejsan alla resglada!
Känner mig lite sugen på att resa, så jag tänker ta en sista minuten till Kreta om några dagar.
Så min fråga är! Vad ska jag välja? Chaina eller Rethymnon? ... Ryytty: Jag var i Chania i juni eller om det var början av juli. I vilket fall var det väldigt bra!
Stränderna ...
Grekland
Pamela66,
2 juli 2007
Updaterad av Maddie
för 17 år sedan
Hej på er alla,
Har egentligen 100 frågor, börjar i en ände.
Jag och min sambo åker Gbg-Athen-Pireus 14/7, Landar 15/7 kl 03.00, tar buss till Pireus.
Första bästa färja till Kreta. NÄR GÅR DEN-VAD KOSTAR FÄRJA?
Vill stanna i Rethymnon 5 --6 dagar. Hatar hotelkomplex, älskar mys å vatten. Å ...
Grekland
Erikal,
6 sep. 2016
Updaterad av Floridasidan
för 8 år sedan
Hur är stränderna i Rethymnon, långgrunda? Någon som har varit vid missiria beach? ... Floridasidan: Stranden var mycket finare än vi förväntade oss, lagom långgrund, inte så man behöver gå 100 meter ut men tillräckligt för barn....
Missiria ligger lite off, bo hellre närmre stan, vi bodde på ett ...