Resvän sökes för långweekend i Sydeuropa
Hej!
Jag söker en trevlig, spontan och utåtriktad person som vill hänga med till Sydeuropa, troligtvis Algarvekusten mellan 21-26/9.
Har hittat paketresa med flyg o boende för en billig peng..... hör av dig om du vill veta mer :)
Jag söker en trevlig, spontan och utåtriktad person som vill hänga med till Sydeuropa, troligtvis Algarvekusten mellan 21-26/9.
Har hittat paketresa med flyg o boende för en billig peng..... hör av dig om du vill veta mer :)
Citerat från Cardo:
Jag drar nog till hurgada nästa fre från kph om jag inte blir förkyld. Är just nu i Etiopien några dagar. Planen i Egypten blir sol, bad, snorkling, dykning, träning och drinkar. Ses där :)?
Citerat från Sofiloo:
Till Egypten el Portugal 😁?
Både e intreesand faktiskt 😚Till Egypten el Portugal 😁?
Citerat från Sofiloo:
Hallå där! D blir Nice , men så tidigt nästa fredag ? Kan vi prata i Instagram istället ?
Citerat från Cardo:
Jag drar nog till hurgada nästa fre från kph om jag inte blir förkyld. Är just nu i Etiopien några dagar. Planen i Egypten blir sol, bad, snorkling, dykning, träning och drinkar. Ses där :)?Citerat från Sofiloo:
Citerat från Cardo:
Ok, lussekatt. Ja på fre gäller 😎, alt måndag
Citerat från Sofiloo:
Hallå där! D blir Nice , men så tidigt nästa fredag ? Kan vi prata i Instagram istället ?Citerat från Cardo:
Jag drar nog till hurgada nästa fre från kph om jag inte blir förkyld. Är just nu i Etiopien några dagar. Planen i Egypten blir sol, bad, snorkling, dykning, träning och drinkar. Ses där :)?Citerat från Sofiloo:
Citerat från Sofiloo:
Förfrågan skickad , d bara godkände , sen kan vi försätta o skriva där istället
Citerat från Cardo:
👍Citerat från Sofiloo:
Yes nu 😁 vi hörs därCiterat från Cardo:
Jag är clownCiterat från Sofiloo:
Jäkla autocorrect, lussikatt är det. 😊
Hej igen! Vilka av dem e du 😂😂😂 va har du på dig i profilbild ?Jäkla autocorrect, lussikatt är det. 😊
Citerat från Cardo:
Finns ingen förfrågan, vad heter du?
Citerat från Sofiloo:
Förfrågan skickad , d bara godkände , sen kan vi försätta o skriva där iställetCiterat från Cardo:
👍Citerat från Sofiloo:
Hej igen! Vilka av dem e du 😂😂😂 va har du på dig i profilbild ?Jäkla autocorrect, lussikatt är det. 😊
Citerat från Sofiloo:
Jag heter( kardomiro )
Citerat från Cardo:
Finns ingen förfrågan, vad heter du Citerat från Sofiloo:
Förfrågan skickad , d bara godkände , sen kan vi försätta o skriva där iställetCiterat från Cardo:
👍Citerat från Sofiloo: