Updaterad av Jo_hanna
för 16 år sedan
Hej!
Jag har planerat att fly från januarikylan och åka långt, helst till varmare klimat än kanarieöarna... Jag ska åka den tredje eller fjärde veckan i januari och räknar med att det skall finnas restresor då, eftersom studerande har börjat terminen igen och folk inte brukar ha semester då... Men ...
Christofer79,
9 sep. 2012
Updaterad av Resemaja
för 12 år sedan
Brukar det vara så här dyra sista minuten i sept? Jag förstår att alla vill lämna detta svinkalla regniga land o fly utomlands, men nån måste ju vara kvar och jobba. Kanske ska man vänta till slutet av nov eller? eller början på okt. Någon som har tips? Jag tänker inte betala 2000:- för en ...
Thailand
Jj64,
14 nov. 2009
Updaterad av Tommmyboy
för 14 år sedan
Hej, ska åka till Phuket i januari tycker ni jag ska boka flyg redan nu eller chansa på att det blir billigare med en restresa.
Jag behöver inte åka nåt speciellt datum utan kan boka och åka med kort varsel tänkte vara där i ca. tre veckor under januari.
... Tommmyboy: sök billigaste flyget på ...
Tove_arvidson,
17 juni 2008
Updaterad av Micke75
för 16 år sedan
Jag börjar min lååånga semester 1 Juli och känner att jag vill iväg en vecka till solen. Jag vet bara inte vart. Senaste chartern jag åkte på var till Platanias (utanför Chania) på Kreta. Visst var där sol och bad, men det var väldigt turistigt. När jag var på Rhodos för ett par år sedan var det ...
Updaterad av Jelts
för 5 år sedan
Åker med familjen till Florida nu på fredag. Resfebern börjar smyga sig på, vi luskammar nätet efter så mycket info vi kan ändå finns oron över att ha missat något. Resesällskapet består av två vuxna, två tonåringar (14 & 15) och en 7-åring.
Vi har varit i USA en gång tidigare (NY) men detta ...
Lissandersen,
25 jan. 2018
Updaterad av Hille2
för 6 år sedan
Jag planerar att backpacka i Asien i sommar. Är det billigast att köpa flygbiljetter innan avresa eller köpa spontant på plats/under vägs. Känns som att backpacker-känslan försvinner om rutten är helt bestämd innan. Vad tror ni? ... Hille2: Enda problemet blir väl om du inte har en utresebiljett ...