Restresa augusti-september
Jag längtar till solen så jag håller på att gå sönder :) gör du också det?
Jag skulle vilja ta en restresa i aug-sept en vecka, är flexibel på när. Jag vill inte festa utan sola & bada, äta gott, snacka strunt å bara ha det gött. Är du intresserad av liknande resa så hör av dig. Jag är 34 år och åker gärna med någon i cirka samma ålder. Till Grekland, Cypern eller Turkiet är väl det som känns mest intressant men kom gärna med förslag.
/Malin
Jag skulle vilja ta en restresa i aug-sept en vecka, är flexibel på när. Jag vill inte festa utan sola & bada, äta gott, snacka strunt å bara ha det gött. Är du intresserad av liknande resa så hör av dig. Jag är 34 år och åker gärna med någon i cirka samma ålder. Till Grekland, Cypern eller Turkiet är väl det som känns mest intressant men kom gärna med förslag.
/Malin
Har liknande funderingar i slutet av augusti / början på september eller sista veckorna september. Har inga större krav på resmål mer än sol, sand, blått hav och god mat. En hög med böcker, sol och bad. Cirka samma ålder – nja, jag är 44 så det är väl en tolkningsfråga. Men prata kan jag…
/Ulf
/Ulf