USA
Alex8888,
5 aug. 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Vi ska åka på semester i slutet av februari till Florida i 17 dagar. Vi har hittat ett semester hus att hyra i Orlando i en vecka. Efter det har vi tänkt åka till västra sidan till Fort Myers beach öppen för andra förslag.
Är det någon som har förslag på hus att hyra med pool för 9 personer i ...
USA
Babel_79,
25 nov. 2016
Updaterad av Brycecanyon
för 7 år sedan
Vi har fått ett presentkort på Ving och började kolla runt lite, hade tänkt oss en Floridaresa lite längre fram i tiden, sol & bad och några parker i 3-4 v. Men nu hittade vi en resa med 1v i Orlando och 1 v kryssning i Karibien. Utresa 19/2 första v i orlando. Men jag som gillar sol, bad och ...
Updaterad av Linae
för 9 år sedan
Vill ha tips på vart i världen man ska åka i februari/mars (utom Thailand) där man har minst 30grader varmt och strålande sol, vill inte ha nån risk för regn eller moln... ... Linae: Hej Csmh!
Jag ser att du fått flera bra svar och jag hoppas att du kom iväg på en härlig och varm resa. Ifall det ...
Spanien
Jonelita,
7 jan. 2011
Updaterad av Carjoh
för 13 år sedan
Planerar en resa till Fuerteventura i månadsskiften Feb/mars. Det står att det ska vara i snitt 21 grader. Det verkar vara ganska så blåsigt där och jag är rädd för att det ska vara för kallt för att bada/sola, någon som vet hur varmt det brukar vara? ... Laplander: En klar och fin dag och man har ...
Egypten
Jonelita,
9 jan. 2011
Updaterad av Jonelita
för 13 år sedan
Hej
Hur varmt är det i Egypten i februari och mars, är det så man kan sola och bada utan att frysa? blåser det mycket? Vill ju inte åka på semester och frysa... ... Jonelita: tack för svaren, jag får fundera lite till, jag är ganska frusen av mig, så kanske e det för kallt för mig ändå, gillar ...
Malaysia
Missnorberg,
29 juli 2010
Updaterad av Missnorberg
för 13 år sedan
Jag och min pojkvän hade tänkt att boka flyg ner till Malaysia i tre veckor. och vi har lite funderingar:
Hur är vädret där i februari, början av mars?
Finns det några do or dont?
Hur lätt är det att ta sig runt?
Vart ska vi flyga till/ifrån för att få en bra början?
Vi är ute efter ...