Cypern
Fameliasson,
29 maj 2016
Updaterad av Froken_m
för 8 år sedan
Hej, tänkte kolla om det är någon här som rest ospecat med Fritidsresor till Cypern nyligt och vad ni hamnade på för hotell. Ifall det är så att dom har ett hotell där dom inkvarterar alla ospecade eller om dom använder sig av det som finns kvar att boka. Har ni varit med om att dom använt sig av ...
Updaterad av Starfighter
för 13 år sedan
Hej!
Som jag skrev förut så har jag och tjejen planerat in en resa till USA som just nu ligger lite på is pga lägenhets köp. där emot var det länge sedan tjejen var utomlands och vi söker därför en billig utomlands resa som tillåter oss att fortsätta spara pengar till USA.
Då har jag en ...
Updaterad av Anjou
för 13 år sedan
Är det någon som åkt Ospec'at med Fritidsresor. Skulle vilja veta om det verkligen stämmer att man kan hamna på ett hotell som inte har dusch/WC på rummen. Vad är det för typ av hotell de använder sig av egentligen om de inte finns sådana saker på rummen, klass -1 eller?
Så är det någon där ute ...
Updaterad av Laplander
för 14 år sedan
Hallå
Jag kommer snart att försöka Ospecificerat boende Är det dåligt platser för att få?
vad jag tycker är synd när man reser sig ENDA man ska betala mer!
Alla priser är för par! I denna värld är vi cirka enda .. när får priserna på den singel?
Jag ska försöka turkarna på Ospecificerat ...
Updaterad av Ragundabo
för 14 år sedan
Jag har just lagt in ett långt inlägg på tråden Vilken charterarrangör är bäst/sämst? Jag har då beskrivit en hemsk upplevelse vi var med om då vi reste ospecificerat till Gran Canaria. Jag kopierar in en del av mitt inlägg här
Droppen kom då vi åkte till Gran Canaria igen och hade köpt en ...
Updaterad av Energi
för 15 år sedan
Hur är det att åka ocpec. till Kreta? Jag och min man åker dit den 14 juni och har då valt, att åka ospec. Är det någon som har den erfarenheten.? Hur är hotellstandarden generellt där? Lite spännande, att höra olika erfarenheter.
... Sisun: Jag har rest ospec till Kreta massor av gånger och ...