Updaterad av Brycecanyon
för 5 år sedan
Hej allihopa!
Är ny här men har sett att man kan få superbra tips från andra erfarna resare så jag gör ett försök!
Jag älskar att planera resor; vad ska man se, vart man ska äta/bo osv. nackdelen är att jag kan fastna i saken och överanalysera det då jag vill att allt ska bli perfekt. Vi har ...
Updaterad av Brycecanyon
för 6 år sedan
Hej!
Precis bokat resa med sambon till USA för första gången!
Vi kommer att resa i April-Maj nästa år. 21 nätter totalt.
Flyger till San Francisco, stannar där några nätter, bilar Highway One ner till LA, några nätter där, tar oss vidare till Las Vegas (Grand Canyon, Hoover Damm, The Strip, ...
Updaterad av Lett_o_resglad
för 7 år sedan
Planerar åka SF-SD med familjen ( vuxna barn ) och önskar tips på boende och platser att besöka. Gjorde själv Yosemite och Hwy1 för några år sedan. Egentligen sugen på Grand Canyon också, men vi har bara 10-11 dagar. Önskar, sol, bad, mat, kultur, avkoppling. ... Lett_O_Resglad: Här är vad vår ...
Updaterad av Milla675
för 7 år sedan
Vår familj, 2 vuxna + 2 tonåringar (17 år resp 18 år) ska åka till San Diego och Grand Canyon i mitten av februari och undrar om någon har tips om hotell i San Diego? Vi prioriterar trevliga restauranger och mysiga promenad stråk med "folkvimmel" framför stranden. Vi har läst flera diskussioner ...
USA
Stannfageln,
5 aug. 2016
Updaterad av Arvid2008
för 8 år sedan
Jag har läst i många trådar här på Reseguiden och fått så bra råd och tips så jag tänkte skriva om vår resa som någon annan förhoppningsvis kan ha nytta av. Varning- det är långt!!
Jag och mina två barn (9 och 10 år) åkte till Kaliforninen nästan sex veckor i sommar (från mitten av juni och ...
Updaterad av Aida78
för 9 år sedan
Hej alla!
Åker till Kalifornien nu i höst med min man och planerar resan för fullt. Utresa den 21/9 och hemresa den 5/10.
Utresa från Cph till LA. I LA ca 4-5 dgr. körning i highway 1 mot SF 2 dgr, evt se Yosemite. Las vegas 1 dg evt se grand canyon soluppgång 1 dg övernattning, route 66 ...