Mexiko
Jonteg,
4 juni 2013
Updaterad av Jonteg
för 11 år sedan
Jag o min sambo har planerat att dra till Playa Del Carmen till vintern under 2 veckor, men det vi inte riktigt vet är om vi ska satsa på All Inclusive hotell (Det kostar ju runt 16000-18000 kr var om man vill ha ett vettigt hotell med ett charterbolag) eller om man skall boka UTAN All Inclusive?
...
Mexiko
Mizztezan,
12 sep. 2017
Updaterad av M4sta86
för 7 år sedan
Jag ska till PDC i november, skulle vilja ha tips på någon bra köttrestaurang. Jag planerar att ta med mig lite torrvaror då jag har en lägenhet och tänkte laga egen lunch (spara lite pengar) men jag hittar INGENSTANS om införselregler av t.ex. kaffe, salt, nudlar mm.
Jag ska bo på Mimi del mar, ...
Mexiko
Saraemara,
21 feb. 2012
Updaterad av Enfriida
för 12 år sedan
Snart bär det av till Playa del Carmen i två veckor för sambon och mig. Vi kommer bo i Playacarområdet, men vill hitta på rätt mycket utöver att vara på hotellet...
Utöver dykning, snorkling, ridning, tempel och katamaranturer som vi redan spetsat in oss på så vill vi jättegärna ha tips på ...
Mexiko
Idabloom,
17 juli 2019
Updaterad av Valpolicella
för 5 år sedan
Hej på er! Jag och en kompis ska till Mexico i slutet av okt och landar då i Cancun. Vi hade väldigt gärna velat ha tips på bra hotell som inte är för dyra och som ligger nära stranden. Om man bor på Conzumel, hur är det då att ta sig över till Playa del carmen? Vad kostar det ungefär? Även om man ...
Mexiko
Lindaysner,
2 okt. 2018
Updaterad av Elllensvensson
för 5 år sedan
Hej! nu behöver jag hjälp!
Jag och min sambo ska till Mexico för första gången över jul/Nyår i två veckor.
Nu stå vi inför valet och kvalet om vi ska stanna två veckor i bara i playa de carmen eller om vi ska kombinera med en vecka i PDC och en i Isla de Holebox?
Vi kommer att åka charter för ...
Mexiko
Inajohansson,
30 jan. 2017
Updaterad av Familytrip
för 6 år sedan
Hej!
Åker till Mexiko i mitten på februari.
Vi landar i Cancun o stannar där en natt innan vi tar oss till Isle Holbox, sedan Playa del Carmen och därefter Tulum.
Bra restauranger, utflykter, bästa dykställena och tips på andra "måsten" tas tacksamt emot! :) ... Familytrip: Vi var i Playa ...