Ressugen tjej behöver reskompis!!

20 sep. 2018 15:51
Visningar: 420
Heej!!
Jag är en tjej på 20 år som verkligen älskar att resa! Dock har alla mina vänner och familj jobb och plugg så har aldrig någon att resa med.. Reste till Thailand med en tjej som jag träffa via den här sidan i våras och nu känner jag att det är dags att planera in nästa resa.

Jag pluggar ekonomi på distans och därför försöker jag resa och göra så mycket som möjligt under tiden, och därför är jag också väldigt flexibel. Har egentligen inga speciella planer förutom att jag vill uppleva värme och äventyr! Har ingen speciell destination heller men gillar Asien och skulle gärna åka dit igen eller Sydamerika, men är som sagt väldigt öppen för förslag. Reslängden beror helt enkelt på plånboken och vart vi bestämmer oss för att åka.

Som person är jag väldigt spontan och gillar att upptäcka saker och åka iväg på olika äventyr och testa på grejer, men jag varvar gärna allt det med att bara lata mig och njuta av tillvaron. Jag är också väldigt social och lättsam och är supertaggad på att lära känna nya människor! Så känner du att du vill följa med mig någonstans ut i världen så hör av dig så planerar vi mer!
Snap: wilmafagrell
Insta: Wilmaalidatheresia
FB: Wilma Fagrell
20 sep. 2018 18:50
Hej!
Jag är också sjukt resesugen och har planer på Nya Zeeland och Australien. Skulle vara jättekul att åka ut och backpacka för första gången och vill gärna vara borta några månader. I nuläget ser det ut att passa från april nästa år men beror lite på om jag får jobb under hösten osv samtidigt som jag läser på komvux. Skulle du vara intresserad av dom länderna eller är du mer inne på Asien/Sydamerika?
20 sep. 2018 20:31
Jag är absolut intresserad av de länderna också, skriv till mig på Facebook så kan vi prata mer!
Medlemmen har tagit bort svaret
1 okt. 2018 11:21
Hej!

Är kanske lite sent ute men är väldigt intresserad av det du skrivit! Vi kan väl höras av? Om du inte redan planerat något!
9 okt. 2018 22:50
Heej allesammans!
Jag reser ner i slutet på januari men min sambo åker hem efter 4-6veckor och vill gärna fortsätta resa med någon därefter!
Han är sugen på Filippinerna och Vietnam, så jag tänkte bocka av det med honom och sen resa vidare. Thailand? Laos? Kambojda? Malaysia? Jag är på där det finns någon som vill hänga :D Jag kommer plugga distans samtidigt (men förhoppningsvis inte allt för jobbigt) så jag vill kombinera det med äventyr, strandhäng och fest!
Budget kommer att vara medelmåtta, inte allt för lyxig men inte det billigaste heller (tror jag tippat på cirka 300 svenska kr/dag) men man kan ju unna sig vissa dagar och snåla in andra dagar.

Vill beskriva mig själv som positiv, rolig, knasig, spontant men samtidigt lugn och klok när det gäller. Har varit en jädrans partypingla tidigare år men börjat mogna lite.. uppskattar därför gärna någon som är på samma plan och faktiskt njuter av lugna dagar men fortfarande kan vara lite ung och "omogen" när det väl behövs - för det är faktiskt kul ;)
Skriv om någon är intresserad utav att mötas upp jätte gärna!!! Ni finner mig på insta också: lisasallad. :D
27 okt. 2018 20:37
Hej!

Jag är också inne på att resa och har varit ganska länge men vet ännu inte vart. Har samma problem som du, alla jobbar eller har andra planer haha! Är du fortfarande på jakt efter "reskompis?" så hör gärna av dig!

Instagram Hissmiralda
Av Dondon
28 okt. 2018 02:28
Hej! Har du hittat någon att resa med ännu? Jag är intresserad av att resa i december någonstans! / tjej 24 😃