Ressugen tjej behöver reskompis!!

20 sep. 2018 15:51
Visningar: 420
Heej!!
Jag är en tjej på 20 år som verkligen älskar att resa! Dock har alla mina vänner och familj jobb och plugg så har aldrig någon att resa med.. Reste till Thailand med en tjej som jag träffa via den här sidan i våras och nu känner jag att det är dags att planera in nästa resa.

Jag pluggar ekonomi på distans och därför försöker jag resa och göra så mycket som möjligt under tiden, och därför är jag också väldigt flexibel. Har egentligen inga speciella planer förutom att jag vill uppleva värme och äventyr! Har ingen speciell destination heller men gillar Asien och skulle gärna åka dit igen eller Sydamerika, men är som sagt väldigt öppen för förslag. Reslängden beror helt enkelt på plånboken och vart vi bestämmer oss för att åka.

Som person är jag väldigt spontan och gillar att upptäcka saker och åka iväg på olika äventyr och testa på grejer, men jag varvar gärna allt det med att bara lata mig och njuta av tillvaron. Jag är också väldigt social och lättsam och är supertaggad på att lära känna nya människor! Så känner du att du vill följa med mig någonstans ut i världen så hör av dig så planerar vi mer!
Snap: wilmafagrell
Insta: Wilmaalidatheresia
FB: Wilma Fagrell
20 sep. 2018 18:50
Hej!
Jag är också sjukt resesugen och har planer på Nya Zeeland och Australien. Skulle vara jättekul att åka ut och backpacka för första gången och vill gärna vara borta några månader. I nuläget ser det ut att passa från april nästa år men beror lite på om jag får jobb under hösten osv samtidigt som jag läser på komvux. Skulle du vara intresserad av dom länderna eller är du mer inne på Asien/Sydamerika?
20 sep. 2018 20:31
Jag är absolut intresserad av de länderna också, skriv till mig på Facebook så kan vi prata mer!
Medlemmen har tagit bort svaret
1 okt. 2018 11:21
Hej!

Är kanske lite sent ute men är väldigt intresserad av det du skrivit! Vi kan väl höras av? Om du inte redan planerat något!
9 okt. 2018 22:50