Ressällskap från december,januari!

12 aug. 2014 14:43
Visningar: 118
Hej!

Jag är en grabb på 21 år, glad, positiv kille som gillar träning, festa och äventyr!

Har planer på att åka till Australien i vinter, ungefär december-januari! Hade tänkt att vara där i ett år till och börja med. Har även tänkt mig att arbeta när jag är där nere men såklart se och uppleva så mycket man bara kan, dock så verkar mina polare här hemma i Sverige inte vilja hänga på.. Måste ju erkänna att jag aldrig har gjort något sådant här ensam innan, så lite orolig är man ju! 😉 men det kanske finns någon go människa som kanske vill dela lite av det här äventyret med mig. Så tveka inte att höra av er!

Ha de gött! :)
12 aug. 2014 20:41
Hejsan! Är också sugen på att dra ner dit i januari. Har samma problem med mina vänner och känns ganska otryggt att åka ner helt ensam utan ha nån som helst koll eller hjälp från någon annan haha.. hade tänkt vara nere i 2 månader till att börja med då pengarna endast räcker så långt om man bara ska ''semestra'' hittar man dock jobb där nere så går de såklart att stanna längre. Hoppas de låter intressant :)!
Mvh Linn
12 aug. 2014 20:54
Låter ju helt perfekt! Det är ju alltid gött o ha någon som man kan hänga med i början :) jag har nog också jobb till slutet på december så det skulle funka bra :)

Skriv till mig på Facebook om du är intresserad :)

// Patrik Edberg
Av Eriknym
13 aug. 2014 12:56
Hej Patrik!
Jag kommer att resa i Australien från mitten av februari till början av april. Jag kommer börja i Sydney och sen är min plan att resa upp längs östkusten. Jag reser också själv men säger inte nej till sällskap under delar/hela resan!

Finns på Facebook om det låter intressant och du vill prata mer!
/Erik Nymo