Resrutt
Hej!
Ska ut och åka i Asien och har inte så bra koll på någon bra resrutt, har fått ihop en ungefärlig resrutt men den är lite lång ska vara borta i ungefär 3-4 månader, skulle behöva hjälp med en ny plan eller ta bort ställen för denna känns som mycket resande och ingen tid att tillbringa på ställena, här är den!
Denpansar-Ubud-giliöarna-Kuala Lumpur–Perhentian-Taman Negara–Tioman-Kuala Lumpur–Sabah-Bangkok–Chiang Mai-Huay Xai–Luang Prabang-Luang Prabang–Vang Vieng–Vientiane-ientiane–Champasak–Si Phan Don-Stung Treng–Kratie–Phnom Penh-Phnom Penh–Siem Reap–Sihanoukville-Ho Chi Minh City–Dalat–Nha Trang-Hoi An–HuE–Hanoi
Ska ut och åka i Asien och har inte så bra koll på någon bra resrutt, har fått ihop en ungefärlig resrutt men den är lite lång ska vara borta i ungefär 3-4 månader, skulle behöva hjälp med en ny plan eller ta bort ställen för denna känns som mycket resande och ingen tid att tillbringa på ställena, här är den!
Denpansar-Ubud-giliöarna-Kuala Lumpur–Perhentian-Taman Negara–Tioman-Kuala Lumpur–Sabah-Bangkok–Chiang Mai-Huay Xai–Luang Prabang-Luang Prabang–Vang Vieng–Vientiane-ientiane–Champasak–Si Phan Don-Stung Treng–Kratie–Phnom Penh-Phnom Penh–Siem Reap–Sihanoukville-Ho Chi Minh City–Dalat–Nha Trang-Hoi An–HuE–Hanoi
Jag har varit på en del av de ställena och personligen gillade jag inte Kuala Lumpur alls så det hade jag valt bort om jag skulle resa dit igen, har dock hört att andra tycker gott om det så jag vet inte..Men som du säger har du väldigt många platser inplanerade och det kan ju va skönt att inte känna att man bara stressar från stad till stad utan att man faktiskt hinner uppleva de platser man besöker. Mitt tips är att inte planera så detaljerat i förhand och istället "se var resan leder dig". Jag har rest runt i Asien ett par gånger och då har jag planerat mina flygresor i förväg (av ekonomisks skäl) men inte dagarna där emellan, dvs har bestämt på plats lite när och vilken stad jag ska besöka därnäst.