Armenien
Daniel86,
29 nov. 2024
Updaterad av Daniel86
för 5 timmar sedan
Jag kommer utgå från Armenien och är sen sugen på att förlänga resan med några dagar i något av grannländerna. Häng på till Armenien eller mött mig på plats för vidarefärd.
Updaterad av Kakan1
för 8 timmar sedan
Hej!
Jag är en lugn, pålitlig, snäll, glad, spontan kille som tycker om mat/dryck, gärna lite aktiv semester, upptäcka fina platser, fin natur och så. Men lite stadshäng/fest funkar allt också :)
Jag skulle vilja komma iväg på en resa i vinter och känner att det hade varit trevligt med ...
Thailand
Kakan1,
29 nov. 2024
Updaterad av Kakan1
för 8 timmar sedan
Halloj, e en 34 åring som bor i Australien som tänkte dra till Thailand över jul å nyår å letar en resekompis, har bokat flyg till Bangkok men inga planer efter d å e öppen till äventyr😊
Sydamerika
Johanna_c,
13 nov. 2024
Updaterad av Johanna_c
för 2 veckor sedan
Hej alla resglada! Jag vill åka till Sydamerika i vår. Framförallt med fokus på vandring, äventyr och naturupplevelser. Jag vill uppleva mycket och tänker spontant lägga cirka 2 månader på att resa runt. Patagonien, Eldslandet, Bolivia, Machu Picchu, Ecuador är några platser jag vill till. Jag ...
Sydamerika
Martintravelglobal,
20 aug. 2024
Updaterad av Pledge
för 3 veckor sedan
Hej,
Det hade varit riktigt kul om någon hade haft intresse av att följa med till Sydamerika någon gång nu i kommande november/ december. Argentina och andra länder är också av intresse.
Jag är en livsglad person, empatisk, äventyrslysten, älskar människor och natur. Vem är du?
Ska vi ...
Updaterad av Linnkl
för 3 veckor sedan
Tjej 32 söker resven till Dubai 21 nov