Resplaner i sept!! Vart åker ni?

Av Doris32
3 sep. 2008 14:50
Visningar: 361
Hej alla glada sitter å smyger på er och läser bloggar och kikar på bilder å drömmer mig bort... Fick bara tanken där jag sitter vid min lilla dator om vart åker ni i sept... alla ni som skall åka denna månad vart bär det hän???????
Jag åker till Sicilien på lördag
Ha en underbar vecka alla ni som reser å alla ni som får stanna hemma :-))))))
3 sep. 2008 15:13
September ser ut att bli resfri månad för mig! Möjligen ska jag en tur fram och tillbaka över dagen till Tillberga.
3 sep. 2008 15:58
Avis jag blir .. vill också åka iväg! Verkar dock som jag blir hemma denna månad med.. =/ Trevlig resa!
3 sep. 2008 19:15
Vi Skulle ha åkt till Mallorca i slutet av september men pga. att vår dotter Skulle tävla med sin ponny då så fick det bli i början av oktober istället, och det får väl duga det också.
ha det så trevligt i sicilien.
mvh. Bosse.
3 sep. 2008 19:19
Jag åker iväg nästa fredag,det blir Tyskland (Moseldalen),Frankrike,Andorra ,till sist Spanien,där förlänger jag sommaren till mitten av dec.
Ha en underbar resa till Sicilien.
3 sep. 2008 19:21
Blir nästan inge avis alls!!!!
Citerat från reseglad:
Jag åker iväg nästa fredag,det blir Tyskland (Moseldalen),Frankrike,Andorra ,till sist Spanien,där förlänger jag sommaren till mitten av dec.
Ha en underbar resa till Sicilien.
Av Hkn
3 sep. 2008 19:33
Hej Doris,

det blir Valencia i övermorgon, sedan UK om två veckor. Och sedan Jordanien, men då skriver vi nog oktober i kalendern.

Hoppas att du mår som en prinsessa på Sicilien – alla rekommenderar Cefalù. Var kommer du att hålla till?

Best,

:: h ::
Av Klockis
3 sep. 2008 22:28
Två veckor nära Palma på Mallorca .Ska bli sååå skönt!
Av Smirre
3 sep. 2008 22:41
Jag ska njuta av solen på Palma de Mallorca, Palma Nova. Åker nästa fredag och stannar...hmm bara över veckoslutet.
Sunshine!
Av Joakimn
5 sep. 2008 14:38
Tja..det blir nog Egypen..?
En snabb dykresa är planerad,sista minuten gäller.
en vecka ,s:c 1500kr + 4000 till mat o dyk.
skall nå´n med? /Joakimn
Av Bengtar
5 sep. 2008 19:32
Köpenhamn!
Tar med mig älgfärs och dansk fläskfile dit och vin, snaps och whisky hem.
Kommer att njuta av staden, barnbarn och det fria danska sinnet.
Bengt
Av Nickeb
5 sep. 2008 20:20
Citerat från ellismellis:
Den 17/9 åker jag till USA. Landar i NY och flyger redan dagen efter till Orlando, ska spendera en vecka i Florida och sedan tillbaks till NY för några dagar. Sen ska vi hyra bil och åka upp till Niagara fallen och köra över till Kanada för ett dygn. Efter det bär det hemåt igen.

Jag längtar!!!!!!!!!!!! /Ellis
låter lajbans, ska ni till Toronto så missa för guds skull inte CN-Tower, glasgolvet på 350 meter är häftigt!!!
Av Trampan
5 sep. 2008 22:12
Jag åker till Tunisien om drygt en vecka, min första solsemester! :)
Av Dumbo
5 sep. 2008 22:30
Fan! Det här suger! Jag har inget planerat och här sitter ni och ska åka gud vet var och kommer att ha skitkul :-)
Blir nog att försöka pressa in nån weekend nästa månad...London är alltid kul, kanske Berlin...Ni har inspirerat mig. Tack!
Av Suziq
6 sep. 2008 11:32
Åker till Split nästa lördag (13/9) och stannar i 10 dagar. Idag när regnet verkligen öser ner här i Göteborg så känns det skönt att få förlänga sommaren lite :-)
6 sep. 2008 11:40
Ja det är livsfarligt för ekonomin att gå in här He! He!
Citerat från dumbo:
Fan! Det här suger! Jag har inget planerat och här sitter ni och ska åka gud vet var och kommer att ha skitkul :-)
Blir nog att försöka pressa in nån weekend nästa månad...London är alltid kul, kanske Berlin...Ni har inspirerat mig. Tack!
Av Charina
6 sep. 2008 14:44
Har nyss kommit tbx från de Dalsländska svampskogarna. Så jag har redan gjort min septemberresa. Längtar redan tbx!!
Av Amarula
6 sep. 2008 19:12
Vi åker till en gammal "goding"- Ibiza blir det 11/9. 18 härliga dagar på denna fina ö. Vi åker m apollo one way. Såg att flygstol one way kostar 198 spänn!! bra pris. Vi betalade 298 kr oxå godkänt pris....
hej svejs
Av Ninnas
6 sep. 2008 19:55
Vi åker till Side nästa vecka. Har inte varit i Turkiet tidigare, så det ska bli spännande!
7 sep. 2008 00:54
Jag åker till London å shoppar en helg i slutet av månaden. Längtar"
7 sep. 2008 07:11
Skulle blivit Barcelona men nu kanske det blir Sevilla i oktober istället (och Liverpool i November).
7 sep. 2008 16:46
Spanien, Costa de la Luz och den lilla staden Conil. Jag åker den 28/9 och blir borta i 14 dagar. September är en underbar månad i södra Europa.
Av Alfva
7 sep. 2008 17:52
Tre oerhört exotiska ställen. Vi börjar med St Annas skärgård, följer upp det med Småland helgen efter och avslutar i Nora sista helgen i september.
Jag hade mycket hellre befunnit mig på andra breddgrader än i Svedala just nu med regnet pissandes utanför.
7 sep. 2008 18:57
eftersom ja nu e som au pair i cambridge,england e hela månaden en "resa" för mj :) ja kom hit 6.7 o planerar på att åka tebax hem ti finland i januari..under min tid här ha ja vari ti london 2ggr o planerar på att åka 2ggr till i september ännu o många flera ggr efter d ännu före ja åker hem :) även planerat på att åka en sväng ti paris,kanske ti oxford o hälsa på en kompis efter att hon kommer ti england i oktober..har en hel del att se fram emot :D önskar dock emellanåt att ja kunde vara på varmare ställen,då d här i england regnar typ varannan da,heh..
Av Sussan
8 sep. 2008 18:00
Hej,
Det blir en resa till Riga i September. 3 par som skall roa oss i 3 dagar. Det skall bli jättekul!
Hade gärna åkt till solen..det får bli längre fram.
Ha det så trevligt på Sicilien.
MVh Susanne
Av Doris32
14 sep. 2008 10:15
VAD KUL ATT LÄSA ALLA ERA RESPLANER!!
SJÄLV KOM JAG HEM I GÅR KVÄLL FRÅN SICILIEN.

LÄMNADE 35 GRADER FÖR 10 GRADER HÄR HEMMA....USH...
VÄRSTA SHOCKEN VAR PRECIS INNAN LANDNINGEN NÄR MAN FLÖG ÖVER MOLNEN OCH MAN SÅG DEN UNDERBARA SOLNEDGÅNGEN... SAKTA SUSA NER MELLAN MOLNEN OCH SÅG VÄRSTA MARDRÖMMEN.... MÖRKT Å KALLT OCH SOM OM DET VORE VÄRLDENS UNDERGÅNG.. DET VAR SOM ATT KOMMA TILL EN HELT ANNAN VÄRLD PÅ 5 SEK.......
:-(((
14 sep. 2008 10:37
Citerat från doris32:
VAD KUL ATT LÄSA ALLA ERA RESPLANER!!
SJÄLV KOM JAG HEM I GÅR KVÄLL FRÅN SICILIEN.

LÄMNADE 35 GRADER FÖR 10 GRADER HÄR HEMMA....USH...
VÄRSTA SHOCKEN VAR PRECIS INNAN LANDNINGEN NÄR MAN FLÖG ÖVER MOLNEN OCH MAN SÅG DEN UNDERBARA SOLNEDGÅNGEN... SAKTA SUSA NER MELLAN MOLNEN OCH SÅG VÄRSTA MARDRÖMMEN.... MÖRKT Å KALLT OCH SOM OM DET VORE VÄRLDENS UNDERGÅNG.. DET VAR SOM ATT KOMMA TILL EN HELT ANNAN VÄRLD PÅ 5 SEK.......
:-(((
Va!!! gillar du inte vädret, här i Bergby är fem plus och tunga regnmoln livet leker ju det kan inte bli bättre, den enda smolken i glädjebägaren är att man måste iväg tio dagar till den där förbaskade solen och bli rödbränd och flagna om tjugo dagar pust och stön livet suger skulle barnen säga.
det är ett hårt jobb men nån måste ju göra det, lovar att lämna en rapport från solhelvetet senare..

du är lycklig du som har ditt skitjobb överstökat,pust och stön från en som har skitgörat framför sig he! he !!!!!
bosse.
Av Energi
14 sep. 2008 13:28
Kom hem för 4 dagar sedan från ett helt underbart men dyrt Sicilien.
Av Nickeb
14 sep. 2008 14:51
Var det så dyrt på sicilien?? Vi tänkte kanske en tripp dit i framtiden, ligger i planeringsläge om man säger så. Kan du ge några konkreta exempel?? dyrare än sverige?? var på sicilien var ni, på turiststråken eller bortom dom??