Respartner till Türkbükü

Av Elanur
29 apr. 2013 20:27
Visningar: 124
Är det någon som skulle vilja leva som en drottning för en vecka? Följ med mig till turkbuku i Turkiet i så fall! Det är fest på hotellet hela natten varje kväll. Du får äta och dricka hur mycket du vill hela dagarna dygnet runt inklusive alkohol maten är verkligen jättegod och väldigt varierad. Hotellet är 5-stjärnigt och håller därför mycket god standard med bra servis. Hotellet har en egen fin strand och gym och tennisbana och massa annat. Jag vill ägna tiden åt att bara sola, bada, slappa och festa lite. Jag tänkte åka två gånger i sommar. Först 12/7 och det kostar ca 9000 för en person 8 dagar. Andra resan är 23/8 och kostar 6500 kr per person 8 dagar. Tänk på att i priset så ingår flyg tur och retur, transfer från flygplatsen, all mat, all dryck, gymbesöken och boendet och en massa annat. Du behöver egentligen inte ta med en krona under hela vistelsen. Jag vill åka med en tjej somjag kan bo tillsammans med, äta tillsammans med och spendera dagarna med. Hör av dig om du tycker detta verkar intressant!
Mvh Ellinor
20 maj 2013 14:54
Hejsan. Läste om resan du söker en respartner till. Fastnade så enormt för att du också är ensam tjej som söker någon ny, främmande vän att kunna göra en upplevelse med.
Jag tycker absolut att beskrivningen av din resa verkar fantastisk, men har själv lite andra resplaner som skiljer sig lite ifrån dina. Är du intresserad av att kanske bara få höra mina planer och se om jag kanske kanske kan få dig sugen på en helt annan (men ändå väldigt liknande) resa?
Stor hälsning, Nadja! :)