Respartner till bl.a. NY !!

Av Ansofie
8 aug. 2013 22:08
Visningar: 259
I slutet på Mars 2014 drar jag till LA, Santa Monica, är där i ca 3 veckor men sen hade jag tänkt dra vidare till NY, Manhattan, och vara där i 2 veckor!
Jag har tänkt att åka ensam men kan tänka mig att det skulle vara sjukt kul och dra med nya individer :) någon underbar, rolig, partypingla, shoppinggalen som vill följa med ?! :))
9 okt. 2013 23:48
Heey!

Jag har också planer på USA , ungefär samma datum.
Alla kompisarna pluggar eller har ingen möjlighet till att åka.
Och att få uppleva ett nytt land med någon eller några nya personer skulle vara riktigt roligt!
Ju fler ju roligare oftast :)
Jag har aldrig vart i USA innan men det har alltid stått högst upp på listan. Speciellt New York!
Men även LA!

Så lite om mig då, jag är en lättsam spontan tjej på 23 år.
Jag älskar galna utekvällar, kläder och även träning :)

Låter det intressant så hör av dig :)

/Elina
Av Ansofie
9 okt. 2013 23:54
Hej Elina:)
Du känner inte för o dra till Australien ett år ist och jobba lite o bara ha de bra? Hehe

Kram
14 okt. 2013 14:05
Haha har du ändrat dig?
tanken har absolut slagit mig, men isåfall skulle jag vilja åka tidigare runt januari/februari för att komma ifrån kylan!
14 okt. 2013 14:59
Hej!
Det låter jättekul, älskar att shoppa, festa och leva livet. USA är mitt drömland och har planerat att åka dit länge! Skulle vara kul om vi kunde snacka lite mer. Kan du inte lägga till mig på FB? :))

Hälsning
Erika Axtelius
Av Ansofie
14 okt. 2013 20:51
Ja, jag har ändrat hela min plan^^ hehe.. Jag drar till Australien, Melbourne, i början på December förhoppningsvis:)