USA
Ingelamammatill2,
7 aug. 2018
Updaterad av Birgere
för 6 år sedan
Hej!
Nån som har tips på intressanta resmål i USA där man kan gå med typ shorts och T-shirt i februari-mars? Vi har åkt Florida runt en gång så något annat vore kul. Alla tips mottages med stor tacksamhet.
Vi är föresten, 2 vuxna och 2 barn (7 & 11 år).
/Ingela ... Birgere: Hawaii är nog enda ...
Sri Lanka
Malmros,
9 jan. 2017
Updaterad av Nathalill
för 6 år sedan
Jag och min man planerar en resa på tre veckor till Sri Lanka tre veckor i februari/mars. Vi har två barn på 3 respektive 1 år. Vad jag förstått är trafiken galen och man får anpassa sig för att kunna transportera sig. Vi kommer troligtvis del av tiden hyra bil och chaufför. En fråga; går det ...
Thailand
Mama2,
15 juni 2015
Updaterad av Aa07240
för 9 år sedan
Vi är två familjer som planerar att göra en gemensam resa till Thailand under perioden 14 mars-4 april 2016 (ungefär). Vi kommer vara totalt 4 vuxna och 6 barn. Barnens ålder kommer vara 2 st 6 månaders bebisar, 2 st 3-åringar, en 11-åring och en 13-åring.
Vi är två vuxna som varit i Thailand ...
USA
Alex8888,
5 aug. 2017
Updaterad av Floridasidan
för 7 år sedan
Vi ska åka på semester i slutet av februari till Florida i 17 dagar. Vi har hittat ett semester hus att hyra i Orlando i en vecka. Efter det har vi tänkt åka till västra sidan till Fort Myers beach öppen för andra förslag.
Är det någon som har förslag på hus att hyra med pool för 9 personer i ...
Updaterad av Linae
för 9 år sedan
Vill ha tips på vart i världen man ska åka i februari/mars (utom Thailand) där man har minst 30grader varmt och strålande sol, vill inte ha nån risk för regn eller moln... ... Linae: Hej Csmh!
Jag ser att du fått flera bra svar och jag hoppas att du kom iväg på en härlig och varm resa. Ifall det ...
Thailand
Mira00,
20 okt. 2019
Updaterad av M_olsson
för 5 år sedan
Hej,
Åker till Thailand i ca 2-2,5 veckor med min sambo (inga barn) i feb/mars och behöver tips på resmål. Vi var där senast för fem år sedan och var mycket nöjda med våra destinationer och hotell och skulle vilja hitta något motsvarande den här gången. Då bodde vi ca en vecka på Thong Nai Pan Yai ...