Reskompisar inför Australien/Sydostasien jan-maj 2020

24 sep. 2019 14:31 (redigerad)
Visningar: 173
Hej, jag är en 25-årig tjej från Stockholm som funderar på att under januari-maj resa runt i Sydostasien och Australien, och eventuellt även Nya Zeeland. Vore dock tråkigt att göra den resan själv, så om någon går i samma banor så hör av er! Nås på Facebook på Caroline Rhawi eller på instagram på carolinerhawi.

Är ganska flexibel när det kommer till specifika resmål och öppen för förslag. Jag är taggad både på att vissa dagar på att festa nätterna lång och andra dagar gå upp kl. 05.00 för utflykter. Vill upptäcka och utforska nya platser och samtidigt ha kul.
2 okt. 2019 18:40
Jag ska till Australien i vinter igen till en kompis men har planer på att återigen resa lite i Asien först, är öppen för förslag och även hur länge man hänger ihop!
Nya Zeeland kan absolut vara av intresse också :)
Hannasallmen på instagram :)
11 okt. 2019 23:23
Hej, går lite i samma banor som dig! Min tanke är att dra iväg någon gång i januari och förhoppningsvis kunna va iväg 2-3 månader iaf. Är mest intresserad av Asien o Indonesien! Är väldigt öppen för förslag on var, det enda jag vet är att jag med 100% säkerhet ska till Bali! Vill precis som du, leva livet till fullo! Va uppe 24 timmar i sträck för att få oförglömliga partynätter, hänga på stranden och chilla med en drink i handen, utforska platser för att se sevärdigheter och magiska ställen! Ta dagen lite som de kommer helt enkelt! Hör gärna av dig om de låter bra :)
12 okt. 2019 13:06
Vad kul! Låter ju toppen, liksom att göra lite av varje och bara njuta av dagarna! Jag är inne på att åka i början eller i mitten av januari. Hur tänker du? :)
Citerat från Thessvea:
Hej, går lite i samma banor som dig! Min tanke är att dra iväg någon gång i januari och förhoppningsvis kunna va iväg 2-3 månader iaf. Är mest intresserad av Asien o Indonesien! Är väldigt öppen för förslag on var, det enda jag vet är att jag med 100% säkerhet ska till Bali! Vill precis som du, leva livet till fullo! Va uppe 24 timmar i sträck för att få oförglömliga partynätter, hänga på stranden och chilla med en drink i handen, utforska platser för att se sevärdigheter och magiska ställen! Ta dagen lite som de kommer helt enkelt! Hör gärna av dig om de låter bra :)
13 okt. 2019 20:14
Hej, jag har också planer på att åka till Sydostasien och Australien men har ingen resekompis (än förhoppningsvis😉). Mitt mål med resan är att uppleva så mycket som möjligt och skapa massa härliga minnen. Jag har inga problem med (precis som ni) festa natten lång men samtidigt också gå upp tidigt och åka ut på äventyr. Jag skulle vilja åka iväg så fort som möjligt men känner mig flexibel😋 vorre jättekul att prata mer om det och kanske sy ihop en resa😍