Reskompisar hösten 2014

14 okt. 2014 19:59
Visningar: 119
Morsning!

Jag är positiv och glad tjej på 19 år som nyligen kommit hem från arbete i Norge, och nu vill ute på en spontan resa. Resmål skulle kunna vara Oceanien, Asien eller något annat varmt och gött ställe. Tänker mig avresa i slutet av Oktober eller början av November. Skulle vara roligt att åka i ett större sällskap. Hör av er om det låter intressant :)
15 okt. 2014 13:32
Tjena tjena!
Jag är inne på exakt samma spår som dig! Vill bort från Sverige, helst igår, men har tyvärr inga kompisar som kan eller vill hänga på...Min tanke är att backpacka i några månader, så länge viljan och pengarna finns, och hade varit himla kul och betydligt tryggare att ha någon att åka med :) Har du några tankar på hur länge du vill vara borta?
23 okt. 2014 13:10
Tjenare!

Är en 20 årig tjej, glad, lättsam och social. Kom precis hem från en resa men har redan tröttnat på Sverige och regnet. Är väldigt sugen på att backpacka, festa och äventyra. Åker gärna i början på november. Hör av er på fb om ni är sugna på att planera något.

Rebecca Hillerström
Av Evej
23 okt. 2014 16:48
Jag är också taggad på att resa till något varmt land, helst Australien dårå! Hur länge har du tänkt att vara där? :)