Reskompis Working Holiday Australien feb/mars 2015

3 jan. 2015 11:24
Visningar: 236
Hej allihopa!
Jag heter Lovisa och är 21 år från Växjö. Efter att precis ha kommit hem från några månader i Asien är jag sugen på att åka iväg igen då resa är bland det bästa jag vet! Jag skulle vilja åka till Australien i slutet av februari/senast i början av mars med ett Working Holiday visum och vara iväg ungefär ett år. Tanken är att först skaffa en lägenhet tillsammans och jobba ihop lite mer reskassa för att sedan kunna resa runt och festa, sola, bada, surfa, träffa nya människor och ja, helt enkelt bara njuta och leva livet fullt ut! Skulle även gärna stanna några veckor i Thailand på hemvägen nästa vinter om det skulle passa in.
Jag söker en snäll och rolig tjej i min egen ålder som inte bara vill åka med mig utan även bli superbra vän med mig och tillsammans göra året till ett minne för livet!
Tveka inte att höra av mig om du känner dig sugen :)
3 jan. 2015 12:13
Jag heter Sara och är 19 år, jag kommer att åka till Australien den 14de februari på WH :) jag kommer att börja i Sydney och jobba för att sen resa, skulle vara kul att ses!
Medlemmen har tagit bort svaret
1 feb. 2015 06:12
Hejhej!
Har precis gjort indonesien och melbourne och ska nu åka upp mot Sydney och bo med några vänner. Efter det hade jag tänkt göra kusten norrut upp till Cairns! Söker resesällskap! :D Är det något som du ska göra? Lämnar Sydney i slutet på februari! :)

adda mig på fb isf, stephanie blom mårtensson!
:)