Reskompis v.32
Hej,
Jag vill hitta någon som vill göra mig sällskap på en lugn och avkopplande semester med sol och bad i Europa v.32.
Siktar på avresedatum någon gång den 2-4 augusti och 1 vecka borta :)
Någon som letar efter samma?
Jag vill hitta någon som vill göra mig sällskap på en lugn och avkopplande semester med sol och bad i Europa v.32.
Siktar på avresedatum någon gång den 2-4 augusti och 1 vecka borta :)
Någon som letar efter samma?
Trist att våra datum inte klaffar :/ Hoppas du hittar någon att åka med :) det är ju skönt att hitta någon i samma ålder med samma syn på resan :)
Jag skulle ev kunna följa med . Är ledig 31 juli - 10 aug . Vad hade du tänkt dig , land ? Vart flyger du ifrån , Sthlm ?
Citerat från Sofiaaifos:
Jag skulle ev kunna följa med . Är ledig 31 juli - 10 aug . Vad hade du tänkt dig , land ? Vart flyger du ifrån , Sthlm ?
Hej! Jag skulle ev kunna följa med . Är ledig 31 juli - 10 aug . Vad hade du tänkt dig , land ? Vart flyger du ifrån , Sthlm ?
Tyvärr har jag tänkt åka senare än 10e :( måste jobba fram till åtminstone 17e. Tråkigt eftersom jag gillade din energi :/ hoppas du hittar någon annan att åka med :)
Gud vad jag inte är snabb :/
Sofiaaifos:
Yes Arlanda, Bromma ev. Skavsta kan jag tänka mig åka ifrån ifall man hittar på något bra (för sistnämnda då).
De länder jag funderat på mest är Spanien, Kroatien, Turkiet eller Grekland. Men är öppen för fler förslag med :)
Marielle_a_r_:
Håller med, synd att de inte går ihop, kanske en annan gång? :)
Sofiaaifos:
Yes Arlanda, Bromma ev. Skavsta kan jag tänka mig åka ifrån ifall man hittar på något bra (för sistnämnda då).
De länder jag funderat på mest är Spanien, Kroatien, Turkiet eller Grekland. Men är öppen för fler förslag med :)
Marielle_a_r_:
Citerat från Em84:
Gud vad jag inte är snabb :/
Sofiaaifos:
Marielle_a_r_:
Absolut :)Gud vad jag inte är snabb :/
Sofiaaifos:
Marielle_a_r_:
bara att lägga till på Facebook om du vill :)
Jag kan med tänka mig flyga från dem ställena . Jag såg en billig flygbiljett till Grekland , 2 aug tror jag det var , hittade den via ett sök på denna sida . Med vänlig hälsning, Sofia
Jag är oxå på!!
Är ledig hela aug och kan åka närsom..
Finns ett bootcamp på Gotland (kreativa) som jag funderar på tors-sön 21-24 aug, kostar dock typ lika mycket som det gör att dra iväg utomlands.
Så länge det finns bra träningsmöjligheter så kan jag i princip åka vartsom.. Hör av er :).
Cecilia, vad har du för mejl? Försökte skriva till dig men gick inte :/..
Är ledig hela aug och kan åka närsom..
Finns ett bootcamp på Gotland (kreativa) som jag funderar på tors-sön 21-24 aug, kostar dock typ lika mycket som det gör att dra iväg utomlands.
Så länge det finns bra träningsmöjligheter så kan jag i princip åka vartsom.. Hör av er :).
Cecilia, vad har du för mejl? Försökte skriva till dig men gick inte :/..