Reskompis v. 29, 33 eller 34

Av Ems89
24 juni 2012 15:18
Visningar: 133
Hej! :)

Börjar bli riktigt sugen på att planera in en resa i sommar. Som vanligt har jag sen semester i augusti, men har också lyckats få en vecka ledigt i juli. Troligtvis kommer jag och några tjejpolare att dra till Barcelona i augusti, men jag vill ändå kolla om det finns några andra som är sugna på att åka iväg samma veckor som jag. Alltid kul att lära känna nya människor :) Men främst är det kanske veckan i juli som jag skulle tycka att det var kul om jag hittade någon trevlig prick att åka iväg med!

Jag är 23 år och bor i Stockholm. Förväntningar på resan är mycket sol & bad (jag blir inte rastlös av att ligga på stranden en hel dag) men även party. Är dock inte en sån som åker iväg på en partyresa och kommer hem helt vit för att jag sovit bort dagarna :p Lagom av allt är bäst! Vet inte riktigt vart jag vill åka med Spanien, Italien eller Grekland lockar :)

Vill gärna åka med en tjej/några tjejer i min egen ålder. Vore bäst att åka med någon i Stockholm så att man hinner ses innan. Men huvudsaken är att man klickar!

Är ledig 16-23 juli samt 13-24 augusti.

Tveka inte att skriv!
Av Samuraj
24 juni 2012 21:45
hej vi är ett gäng som åker till mallis 30 juli för en månad bara o maila mig (Logga in för att se e-postadress)
Av Eve22
25 juni 2012 22:21
Hej ems!
Jag skulle jättegärna dra en vecka till typ grekland eller liknande och sola,bada och festa, allt i lagom dos! :)
Alla vänner är upptagna med jobb och resor med pojkvännerna och jag är uttråkad nybliven singel som verkligen skulle behöva komma bort och ha skoj! :)

Jag är 25 år och bor en timme från sthlm så skulle inte va problem att ses innan!
Hör av dig!! :)
Av Ems89
25 juni 2012 22:33
Eve, kolla din inbox :)