Reskompis till USA/Kalifornien

4 feb. 2013 21:07
Visningar: 268
Hej!
Funderar på att åka till USA, Kalifornien och hyra en lägenhet eller liknande i 1 månad, antingen över sommaren eller hösten.
Söker en tjej eller flera tjejer som skulle vilja hänga med :)
Av Hsandra
6 feb. 2013 12:32
Hej! Jag vill också åka dit till hösten 2013. Har du tänkt att åka dit på semester eller vill du plugga eller göra något annat du är intresserad av där? :)
6 feb. 2013 13:47
Semester hade jag nog tänkt mig :) sen är det ju alltid saker man skulle vilja se där borta, så kanske hyra en bil några dagar och åka runt och kolla!
9 feb. 2013 13:19
Hej, jag är ganska sugen men verkar som att inga killar är välkomna hihi :)
6 mars 2013 17:38
Intressant!

Dock funtar jag på att spara USA till nästa år då jag fyller 21. För att festa som 20/19 åring är väl rätt så svårt? Finns givetvis mer att göra men vill ju ha många möjligheter :d
6 mars 2013 21:17
Ja det låter faktiskt bra det med, men det som är synd är att jag inte fyller år förrän i november... och med mitt tålamod så vet jag inte hur det blir med att vänta 2 år till! Men, skillnaden är att man inte får dricka inne på klubbarna men däremot utanför är det lättare att få tag på sprit om de är de man är ute efter :)!
6 mars 2013 22:28
Citerat från izafizaa:
Ja det låter faktiskt bra det med, men det som är synd är att jag inte fyller år förrän i november... och med mitt tålamod så vet jag inte hur det blir med att vänta 2 år till! Men, skillnaden är att man inte får dricka inne på klubbarna men däremot utanför är det lättare att få tag på sprit om de är de man är ute efter :)!
Okej! Jo, jag fyller visserligen år om tre veckor så skulle kunna åka nästa sommar. Hur som är jag precis som dig jättenyfiken på USA och vill egentligen inte heller vänta men är rädd för att man ska bli för begränsad när man är där pga av sin ålder. Har hört att dem är väldigt strikta med åldern inne på klubbarna, dvs motsvarande hur det är för en person under 18 i Sverige... :/

Men men, ska inte vara glädjedödare utan är mest mina egna funderingar då även om alkohol långtifrån gör en hel resa vill man gärna ha möjligheten. Men mest av allt vill jag till värmen!

Vad har du mer tänkt att göra i USA? :)
28 mars 2013 12:52
hej har precis tännkt göra samma sak, åka till L.A på semster i ca 2 månader, har tänkt åka den 20 april ocg stanna till den 20 juni, men söker någon att åka med och dela ett rum med:)