Reskompis till Thailand 2013

Av Sofiaas
25 dec. 2012 19:56
Visningar: 413
Hej! Mitt namn är Sofia, en tjej på 21 år som börjat tröttna rejält på Sverige nu. Har varit inne på att sticka iväg långe nu men fegheten har tagit över varje gång. Idéer om Afrika har legat varmt om hjärtat en längre tid men nu har intresset för Thailand blivit stort!

Har aldrig varit i landet tidigare men känner större intresse för flytt än månadsbesök! Någon som känner liknande? Är sugen att finna en/fler härliga polare nu så man kan slå in denna önskan, vore ju hur kul som helst! Du behöver inte vilja flytta för att höra av dig, kan ju bara vara väldigt kul att starta resan tillsammans!

Jobb är något som kommer att sökas efter resmålet är bestämt så kommer bosätta mig på ett ställe men kommer att åka runt så mycket jag kan för att njuta av olika öar osv! Är en människa som gillar sevärdheter lika mycket som feta utekvällar.

Tanken ligger väl att åka runt i sommar, men fortfarande oklart! Även stället. Kom gärna med förslag, tveka inte på att höra av er om ni undrar över något!! :)
Av Cardo
27 dec. 2012 03:05
Hej! hur länge vill du vara borta från Sverige? och vart i Thailand vill du åka i ?
mvh
Cardo
29 dec. 2012 14:59
Hejsan

Jag har med haft tankarna på att åka ner till Thailand och stanna i runt en till två månader, för att bara ha det skönt och besöka nya platser och olika upplevelser.

Flytta har jag inte tänkt så mycket på, men om man får jobb skulle det vara jätte kul.
30 dec. 2012 02:12
Sitter i samma sits som dig Sofia! Vill jääääättegärna dra till thailand, min önskan också!
Kan tänka mig att stanna i några månader beror helt på hur läget blir där nere:)
Av Mikosh
30 dec. 2012 19:17
Thailand är så jävla skönt land att vara i, finns ngt för alla.
Vart hade du tänkt att åka? Vad ska du göra där?
Jag flyttar ner dit hösten -13 :-)
5 jan. 2013 15:20
Hej, Jag är sugen på att åka iväg någon månad, men inte stanna kvar i thailand. Jag är också ute efter att kolla in olika öar och se saker, samtidigt som jag även gillar att festa. Jag hade tänkt mig januari-mars eller något sådant :)
Av Landves
6 jan. 2013 16:55
Hej!

Som jag nämt innan söker jag nån som gärna hänger med och dyker lite? Similian Island har jag missat de två senaste gångerna jag reste till Thai enbart för att dyka just där! Så nu måste det ju bara bli av.

Förra dykresan reste jag med en kompis, och vi fick vänner på dykbåten som jag rest med sen. Men nu kan dom inte resa längre och har ingen att dyka med. Dykcert tar man enkelt där till låg kostnad.