Reskompis till Sydney i januari

28 sep. 2014 13:18
Visningar: 244
Hej,

Stina heter jag och är 22 år gammal.
Jag har bokat en biljett till Sydney den 13/1 där jag tänkte spendera första tiden av resan innan jag tar mig upp längs östkusten. Har tänkt mig en resa på ca 3 månader. Planen är att sola, bada, surfa, festa och äventyra.

Jag har länge funtat på att åka till Australien men inte haft turen att ha vänner med samma resdrömmar. Skulle vara skönt att ha någon att dela upplevelserna med!

Låter det intressant finns jag på facebook. :)

// Stina Storm Åström
10 okt. 2014 17:44
Hej!

Jag är också på jakt efter någon att resa med, hade gärna upplevt Australien igen men är väldigt inne på en tur till Nya Zeeland också och eventuellt upp mot Asien. Min tanke är också att åka i mitten av januari och vara borta ett par månader! Vill uppleva natur, stad och allt däremellan, vad säger du om att resa utanför Australien också? :)
21 nov. 2014 13:27
Hej Stina!

Jag har skickat ett meddelande till dig på facebook!

Mvh,
Linda Widebeck
24 nov. 2014 10:22
Hej Stina! Jag ska åka till Sydney den 14 Januari och arbeta som au pair i ett halvår. Skulle vara superkul att ha någon att hitta på något med på helgerna och lediga dagar.. Om du skulle vara i närheten och vill göra något så får du gärna höra av dig! Vll uppleva både Australien och Nya Zeeland. Dina planer låter toppen, hoppas du får en grym upplevelse :) Mvh sandra!
26 nov. 2014 17:41
jag söker reskompisar jag med och skulle gärna åka med några :)
jag vill resa runt och göra det mesta :)
skrev till dig på facebbok också!
Just nu vill jag bara bort från Sverige och skippa vintern här hemma, hade tänkt åka någon gång i början av år 2015 :) har inga inga större planer vad jag vill göra, men jag är öppen för förslag :)