Reskompis till Sydamerika/centralamerika

Av Jasmini
14 maj 2017 18:46 (redigerad)
Visningar: 122
Heeej alla goa resmänniskor! Jag planerar att åka till sydamerika/centralamerika i oktober-17 och stanna ca 4 månader. Tänker mig Peru, Colombia, Aruba, Costa Rica, Cuba, Mexico.. Ingen klar resplan än bara drömmar i huvudet än så länge. Ska bli såå gött!! Hade varit kul att göra resan/delar av resan med någon mer resglad man kan dela upplevelsen med. Jag vill ha kultur, äventyr, chill, stränder, dyka, snorkla, dricka öl och bara göra det som känns härligast för dagen! Hör av er om det passar in med era tankar :)
15 maj 2017 10:48
Hej!

Jag är gärna din reskompis i Kuba! Jag har dessvärre inte möjlighet att resa så länge men Kuba vill jag jättegärna åka till. Att dyka är jag inte så bra på men jag är bra på att dricka öl, hoppas det räcker. Hör av dig :)

/Eurica
23 maj 2017 21:24
Hej! Jag vill också resa i Sydamerika i höst! Tänker börja i oktober men komma hem till jul. Länderna du skriver vill jag också till men hade också velat besöka saltöknen i Bolivia och Brasilien, men man kan ju göra vissa saker tillsammans och annat på var sitt håll! :) skriv via fb om du vill! Karolina Johansson (sök (Logga in för att se e-postadress) så kommer det inte upp tusen andra med samma namn ;) )