Reskompis till sol och badsemester runt 20.juli

9 juli 2014 21:48
Visningar: 245
Hej!! :-) jag söker någon som vill göra mig sällskap på en lugn och avkopplande semester då ag endast fick en vecka beviljad semester blev det lite kort varsel och ingen av mina vänner var lediga samma dagar. Tänker mig någonstans runt Turkiet, Spanien eller Grekland, gärna något litet familjärt hotell nära stranden.

Hör gärna av er!
Av Lina901
10 juli 2014 00:25
Hej!

Jag är en 24-årig tjej som också vill ner en veckan till Spanien, Grekland eller Turkiet, har semester från och med 26e juli till mitten av augusti och hänger gärna på!
10 juli 2014 17:33
Åh vilken otur jag börjar jobba igen 30 aug :-(
Av Moody
10 juli 2014 18:27
Släng iväg ett mess på 0736441036 så kan vi styra upp något! Tänkte du sista minuten? går på semester den 18e!
10 juli 2014 21:42
Ja siesta minuten tänkte jag! Är rätt inne på Turkiet om det skulle passa herrn :) vore inte dumt med sällskap iaf 😃
13 juli 2014 07:56
Hejsan!
Hade själv tänkta resa någonstans i sommar, antingen sista minuten eftersom det är billigast ju, men har inte heller någon att resa med. Ingen har pengar hehe :P
Så blir väl inte av om man inte har sällskap, annars kanske det blir en ridresa för min del :)

Skulle varit kul om vi kunde åka tillsammans maybe, lära känna nya människor is always fun, liksom en helt annan sak än om man åkt med sin bästa kompis eller så.
Av Antalya
13 juli 2014 11:06
Hade tänkt resa först till Dubai eller Batumi, men kan tänka mig även sista minuten på en solrik land, och avkopla , Turkiet, Spanien, Grekland , Bulgarien osv.... Riktigt viktigt att ha minst en resesälskap.
13 juli 2014 12:02
Lillyhill: jag är i precis samma situation som dig!! Kan du kontakta mig på Facebook så planerar vi mer där? :) vore kul att rå sällskap under semestern! Namn: Melissa Hristova
Av Waasper
14 juli 2014 12:31
Hej!,

Jag skulle vilja iväg någonstans i slutet på juli och det passar inte riktigt in med mina vänners planer och schema.
Vore kul att styra upp nått med någon annan som vill iväg någonstans då också.
Spelar inte så stor roll vart man åker bara det är varmt. :)
Men jag kan inte åka innan 27:e så det kanske inte funkar ändå.