Reskompis till sol och badsemester runt 20.juli
Hej!! :-) jag söker någon som vill göra mig sällskap på en lugn och avkopplande semester då ag endast fick en vecka beviljad semester blev det lite kort varsel och ingen av mina vänner var lediga samma dagar. Tänker mig någonstans runt Turkiet, Spanien eller Grekland, gärna något litet familjärt hotell nära stranden.
Hör gärna av er!
Hör gärna av er!
Hejsan!
Hade själv tänkta resa någonstans i sommar, antingen sista minuten eftersom det är billigast ju, men har inte heller någon att resa med. Ingen har pengar hehe :P
Så blir väl inte av om man inte har sällskap, annars kanske det blir en ridresa för min del :)
Skulle varit kul om vi kunde åka tillsammans maybe, lära känna nya människor is always fun, liksom en helt annan sak än om man åkt med sin bästa kompis eller så.
Hade själv tänkta resa någonstans i sommar, antingen sista minuten eftersom det är billigast ju, men har inte heller någon att resa med. Ingen har pengar hehe :P
Så blir väl inte av om man inte har sällskap, annars kanske det blir en ridresa för min del :)
Skulle varit kul om vi kunde åka tillsammans maybe, lära känna nya människor is always fun, liksom en helt annan sak än om man åkt med sin bästa kompis eller så.
Hade tänkt resa först till Dubai eller Batumi, men kan tänka mig även sista minuten på en solrik land, och avkopla , Turkiet, Spanien, Grekland , Bulgarien osv.... Riktigt viktigt att ha minst en resesälskap.
Hej!,
Jag skulle vilja iväg någonstans i slutet på juli och det passar inte riktigt in med mina vänners planer och schema.
Vore kul att styra upp nått med någon annan som vill iväg någonstans då också.
Spelar inte så stor roll vart man åker bara det är varmt. :)
Men jag kan inte åka innan 27:e så det kanske inte funkar ändå.
Jag skulle vilja iväg någonstans i slutet på juli och det passar inte riktigt in med mina vänners planer och schema.
Vore kul att styra upp nått med någon annan som vill iväg någonstans då också.
Spelar inte så stor roll vart man åker bara det är varmt. :)
Men jag kan inte åka innan 27:e så det kanske inte funkar ändå.