Reskompis till sol eller stadssemester i juni/juli
Hej!
Jag heter Hanna, är 22 år och söker resesällskap till sommaren :) Är framförallt inställd på Europa, antingen solsemester eller till någon stad (eller båda). Är dock flexibel och kan tänka mig att åka utanför Europa också. Jag hade tänkt åka någon gång mellan 20e juni till 19e juli, ifall det låter intressant så hör gärna av er! Finns på instagram också: hannasellgren
Kram Hanna
Jag heter Hanna, är 22 år och söker resesällskap till sommaren :) Är framförallt inställd på Europa, antingen solsemester eller till någon stad (eller båda). Är dock flexibel och kan tänka mig att åka utanför Europa också. Jag hade tänkt åka någon gång mellan 20e juni till 19e juli, ifall det låter intressant så hör gärna av er! Finns på instagram också: hannasellgren
Kram Hanna
Medlemmen har tagit bort svaret
Hej! Letar fortfarande!😄 Vad tänker du?
Hej, om ni har plats för en kille, så skulle det vara väldigt trevligt att hänga med.
Samma här! Jag har semester till den 17e juli, så nångång innan dess för min del. Och absolut finns plats för fler
Vart skulle du vara sugen på att resa i så fall ?
Typ var som i Europa! :) Eller egentligen vart som helst, haha
Jag skulle tycka det var väldigt bra om vi kunde bestämma var vi åker och övriga detaljer så fort som möjligt. Jag lade till dig på insta så kan vi snacka där om det föredras :)
Nej det har vi inte än, vad har du för tankar ang resa