Reskompis till London i höst

22 juli 2012 22:06
Visningar: 406
Hallå:)

Har tänkt ta mig till london i höst september-oktober någonting, men känner att det kanske skulle vara trevligt att ha nån/några att åka ner med så man slipper spendera den tiden själv på hostel osv innan man hittar boende och sen kan man ju alltid dela boende också! Hör av er om ni är sugna

:) // Matilda
23 juli 2012 07:03
Jag hade dock tänkt flytta dit och jobba i höst, inte bara en weekend :)
7 aug. 2012 00:43
Hej jag är är också intresserad av att flytta till london och jobba i höst hade planer på det med en kompis men det ser ut som att det inte blir ngt för hans del... hör gärna av dig om du är intresserad :) // Linus
14 aug. 2012 21:06
Jga har samma planer. Tänkte åka runt den 20september och söka jobb och fixa lägenhet. Hör av dig! :)
/Sofia. ((Logga in för att se e-postadress))
Av Eliz0
19 aug. 2012 19:57
Hej!

Har tänkt åka till london för jobb i början av september. Så är intresserad av sällskap.Hör av dig om du är intresserad.:) /(Logga in för att se e-postadress)
Av Meeeaa
21 aug. 2012 11:56
Hej, jag har lite samma funderingar, jobba, träffa nytt folk och upptäcka världen! Nu har jag äntligen gått ut gymnasiet så här hemma i Sverige tänker jag inte stanna!
Hör gärna av dig! :)
((Logga in för att se e-postadress))
Kram Kram!
Av Tons93
24 aug. 2012 16:47
tjuu, är oxå intresserad av att flytta i höst:) och skulle vara as gött att flytta där i september- oktober :)
11 sep. 2012 14:03
Hej :)

Jag är sugen på att åka till London i höst i okt planerade jag .

Jag skulle ha åkt med en vän men hon drog sig ut i sista sekunden och jag känner att det skulle vara skönt att ha en resekompis med sig. Jag älskar att resa och har
redan bott i Boston
, USA i ett år och kom hem för ett halvår sen. Känner att jag är redo att ta an London nu. En av mina absoluta favoritstäder.

Hör av dig via min mail om du har lust. Skulle vara jättekul!!

Mail: (Logga in för att se e-postadress)

Ha de bra
20 sep. 2012 12:34
Hej!
Jag är också lite sugen på det, stanna några månader och jobba osv :) jag hade nog tänkt åka först i januari 2013, men de planerna kan ju ändras!

Det vore skönt att ha några att bo med, och även kunna planera tillsammans med :)

Hör gärna av dig/er!
kram Karolina
(mail: (Logga in för att se e-postadress))