Reskompis till Bali
Hej! Är så sugen på att bara dra till Bali några veckor och ha det riktigt najs, så snart som möjligt egentligen. Någon som är på? :)
Hej! Jag hade tänkt att åka ganska snart, redan nu i november 😁
Tjo! Jag är också sugen på att dra iväg nu från mitten av november till mitten på december. Hur känner du för att åka till Fiji dock? Hittade bra flyg från Stockholm :)
Skulle också kunna tänka mig Bali dock :)
Citerat från Jenkanj:
Jag funderar också på att åka till Bali, men efter nyår någon gång :)
Jag tittar också på att åka efter nyår:) Bor i sthlm och har tittat lite på biljetter, verkar finnas en del iaf! hur länge vill du va ute?
Jag funderar också på att åka till Bali, men efter nyår någon gång :)
Ni som eventuellt är på Bali efter nyår, det är min plan också! Åker förmodligen ensam och trivs att vara själv ibland och göra min grej, men är oerhört social och gör gärna saker tillsammans med andra om vi har liknande planer! :)
Citerat från Josefinela:
Ni som eventuellt är på Bali efter nyår, det är min plan också! Åker förmodligen ensam och trivs att vara själv ibland och göra min grej, men är oerhört social och gör gärna saker tillsammans med andra om vi har liknande planer! :)
HEJ :) jag planerar också att åka dit dock i slutet på januari och resa runt. Träffas gärna om du är kvar :)
hej! jag kan tänka mig att åka! kan närsomhelst :)
Citerat från Linneabo:
Hej! jag åker själv till bali 3 -28 december. Ska på surfläger i canggu 4-18 och sen får jag se funderar på att åka till gilli öarna. Det vore jätteroligt med sällskap :D
Härligt! Jag funderar också på att dra till Bali under början på december. Vad är det för surfläger? Kanske hade kunnat boka samma? :D
Hej! jag åker själv till bali 3 -28 december. Ska på surfläger i canggu 4-18 och sen får jag se funderar på att åka till gilli öarna. Det vore jätteroligt med sällskap :D
Citerat från Lovisafransson:
Vad roligt :D Det är la points surfläger i canggu, tyckte det var rätt billigt och verkar riktigt härligt och bra :)
Citerat från Linneabo:
Härligt! Jag funderar också på att dra till Bali under början på december. Vad är det för surfläger? Kanske hade kunnat boka samma? :DHej! jag åker själv till bali 3 -28 december. Ska på surfläger i canggu 4-18 och sen får jag se funderar på att åka till gilli öarna. Det vore jätteroligt med sällskap :D
Vad roligt :D Det är la points surfläger i canggu, tyckte det var rätt billigt och verkar riktigt härligt och bra :)
Citerat från Linneabo:
Härligt! Jag funderar också på att dra till Bali under början på december. Vad är det för surfläger? Kanske hade kunnat boka samma? :DHej! jag åker själv till bali 3 -28 december. Ska på surfläger i canggu 4-18 och sen får jag se funderar på att åka till gilli öarna. Det vore jätteroligt med sällskap :D
Citerat från Linneabo:
Härligt! Har faktiskt kollat på en annat surfläger som också ligger i Canggu. Tänkte boka 27 november- 11 december. Skulle vara jättekul att mötas upp! Lägg till mig på facebook om du vill snacka om det mer, adda Lovisa Norine Fransson isf :D
Vad roligt :D Det är la points surfläger i canggu, tyckte det var rätt billigt och verkar riktigt härligt och bra :)Citerat från Linneabo:
Vad roligt! ja absolut, jag addar dig :D
Citerat från Linneabo:
Härligt! Har faktiskt kollat på en annat surfläger som också ligger i Canggu. Tänkte boka 27 november- 11 december. Skulle vara jättekul att mötas upp! Lägg till mig på facebook om du vill snacka om det mer, adda Lovisa Norine Fransson isf :DCiterat från Lovisafransson:
Vad roligt :D Det är la points surfläger i canggu, tyckte det var rätt billigt och verkar riktigt härligt och bra :)Citerat från Linneabo:
Medlemmen har tagit bort svaret