Reskompis till Australien i höst!

12 juli 2016 19:31
Visningar: 59
Hej alla!
Nu när jag tagit studenten vill jag ut på äventyr och planerar att åka till Australien i höst (typ oktober) för att jobba, festa, upptäcka och bara leva livet. Planen är att inleda resan med specified work så man har den delen avklarad och sen bara kan göra vad man vill!
Min reskompis har dragit sig ur och jag hoppas därför att det finns någon härlig människa där ute som vill dela detta livs äventyr med mig!

Hör gärna av dig!
12 juli 2016 20:27
Hej! Jag tog precis som du studenten nu i sommar och är också sjukt sugen på att dra till Australien i höst! Det jag vill göra väl där i princip samma saker som du, och gärna lära känna lite nya personer samt eventuellt resa runt lite och se lite mer av landet osv.J

Kort sagt så är jag intresserad av att haka på och lära känna dig lite bättre! :)
12 juli 2016 21:47
Hej!
Även jag tog precis studenten och jag är supertaggad på att åka till Australien! Jag vill upptäcka landet, resa längst kusten, träffa en massa människor och bara vara ute på äventyr! :)
Medlemmen har tagit bort svaret
21 juli 2016 20:05
hör av dig på Facebook om du fortfarande är intresserad 🙂 Simone wijk på Facebook!
27 juli 2016 00:14
Hej! Jag tog också precis studenten och har inga planer till hösten, mer än att jag vill resa. Skulle varit superkul att hänga på dig! :)
27 juli 2016 11:11
Har exakt samma planer som alla andra i tråden. Även jag hade en reskompis som tyvärr drog sig ur och nu letar jag efter någon/några andra personer att göra denna resan med. Fyller 21 i september och har jobbat här i Sverige det senaste året för att spara ihop pengar. Är någon intresserad är det bara att höra av sig här eller på facebook! :)
5 aug. 2016 23:31
Hej! Även jag har samma planer och en resekompis son drog sig ur... Kan knappt vänta och skulle därför vilja pka redan i september! Finns deg någon/ några som svarat här som kan tänka sig att resa iväg då? Hör gärna av er på fb: Charlotta Arvidsson :)
19 aug. 2016 20:37
Hej! Jag tog också studenten detta året och jag hade tänkt dra iväg till Australien i december/januari och jobba där under ett par månader. Har inget jätte behov av att åka med någon annan men tackar inte nej om någon är intresserad runt den tiden :)