Reskompis till Australien/ Asien sökes!!đâïž
Hej!
Jag Ă€r en tjej pĂ„ 20 Ă„r som Ă€lskar att resa, upptĂ€cka nya saker, trĂ€ffa nya mĂ€nniskor och sĂ„klart festa. Jag backpackade i Asien i vĂ„ras tillsammans med tvĂ„ tjejer jag trĂ€ffade hĂ€r, vilket Ă€r det bĂ€sta och roligaste jag gjort! Efter den resan fick jag âmersmakâ för att fortsĂ€tta resa.
SÄ nu till hösten Àr jag sugen pÄ att Äka till Australien för att jobba/ se mig omkring lite. NÀr jag kÀnner mig nöjd i Australien vill jag resa och dÄ se fillipinerna, Kambodja, Vietnam och vill tillbaka till Bali pga Àlskade det sÄ mycket! Kan Àven tÀnka mig att se lite av Thailand igen! Men Àr som sagt öppet för förslag med. Vill gÀrna Äka som fort som möjligt, helst i september/oktober. Skriv gÀrna sÄ kan vi diskutera vidare!!
Heter maathildaandersson pÄ Instagram :)
Jag Ă€r en tjej pĂ„ 20 Ă„r som Ă€lskar att resa, upptĂ€cka nya saker, trĂ€ffa nya mĂ€nniskor och sĂ„klart festa. Jag backpackade i Asien i vĂ„ras tillsammans med tvĂ„ tjejer jag trĂ€ffade hĂ€r, vilket Ă€r det bĂ€sta och roligaste jag gjort! Efter den resan fick jag âmersmakâ för att fortsĂ€tta resa.
SÄ nu till hösten Àr jag sugen pÄ att Äka till Australien för att jobba/ se mig omkring lite. NÀr jag kÀnner mig nöjd i Australien vill jag resa och dÄ se fillipinerna, Kambodja, Vietnam och vill tillbaka till Bali pga Àlskade det sÄ mycket! Kan Àven tÀnka mig att se lite av Thailand igen! Men Àr som sagt öppet för förslag med. Vill gÀrna Äka som fort som möjligt, helst i september/oktober. Skriv gÀrna sÄ kan vi diskutera vidare!!
Heter maathildaandersson pÄ Instagram :)
Hej! Jag har tankar att Äka till Australien och jobba men Àven se mig omkring.. sen vidare i Asien. jag vill bl.a. bali, sira lanka vill bl.a. lÀra mig surfa ( surf camp)! Men jag har Dock tÀnkt att Äka i november/ december/ januari.. men om du vill sÄ nÄt du mig pÄ
Facebook: Johanna Rundqvist
Insta: joppsis
Facebook: Johanna Rundqvist
Insta: joppsis
Hej! Ăr inne pĂ„ samma spĂ„r som dig! Supersugen pĂ„ Australien och Asien. TĂ€nker mig att jag vill vara ivĂ€g i 2+ mĂ„nader. Ăr en lĂ€ttsam tjej pĂ„ 19 Ă„r som ocksĂ„ Ă€lskar att trĂ€ffa mĂ€nniskor, upptĂ€cka nya platser och festa, skriv gĂ€rna till mig pĂ„ Facebook (Alicia Thomasson) om det lĂ„ter intressant!