Asien
Hannaahlgren,
6 dec. 2021
Updaterad av Llisaanderssoon
för 2 år sedan
Hej!! Hanna heter jag och är en 20 årig tjej som jobbar o sparar pengar till att resa. Jag söker resekompisar som vill följa med och uppleva Asien o bara leva life🤩💖Tänker att jag vill vara borta så länge pengarna tillåter men minst 3 månader. Är öppen för det mesta, aktiviter, sol o bad, se natur, ...
Thailand
Marikaj73,
2 sep. 2022
Updaterad av Marikaj73
för 2 år sedan
Nästa år vill jag gärna fira min 50-års dag i Thailand! Vi har varit på Koh Lanta & Koh Samui tidigare. Vi bokar allt själva och väljer små, mysiga, fina hotell med bra läge. Men vi har rest dit dec-feb förr! Så - vart kan man resa till Thailand i augusti- september utan att drabbas av för mkt regn? ...
Filippinerna
Jennyh1,
5 okt. 2019
Updaterad av Refinety
för 5 år sedan
Har tänkt att resa 3 veckor till Filippinerna i december över jul och nyår. Någon annan som också reser själv som vill ha sällskap eller kan tipsa om bra ställen att åka till som ensam tjej.
Alla tips uppskattas :) ... Refinety: Hej!
Jag kommer åka dit den 29 december och vara där i en ...
Thailand
Nea86,
11 juni 2017
Updaterad av Nea86
för 7 år sedan
Hej! Har lusläst överallt på nätet om vädret på dessa öar i september.. Men blir inte riktigt klok på vad som stämmer ang. vädret. Vissa skriver att den bästa tiden att åka dit är under svensk sommar fram till september månad. Och vissa skriver att det är regnsäsong på öarna då. Vad stämmer ...
Malaysia
Penntrooll,
22 apr. 2016
Updaterad av Ellismellis
för 8 år sedan
Jag och maken har bokat en resa till bla redang 1-7september men nu när jag sökt runt verkar många skriva att vädret är sämre då.
Någon här som har erfarenhet.
Vi kommer börja våren resa med 3 nätter i borneosregnskog, sen 3nätter i KL.
Vill ju inte åka till sol o bad och sen att man inte kan ...
Maldiverna
Minametry,
10 nov. 2015
Updaterad av Minametry
för 9 år sedan
Hej! Gifter mig i september och tänkte att vi skulle dra till maldiverna på smekmånad i början av september. Någon som varit i maldiverna under september månad? någon som varit på ari atoll som kan komma med tips? vi har kollat mer på centara grand island resort på ari atoll, någon som kanske t.o.m ...