Reskompis till Asien jan-mar 2013

10 sep. 2012 10:54
Visningar: 245
Är en glad och sprallig tjej som tog studenten i somras och vill nu ut och se världen. Drömmer om att resa runt i Asien i ca 10-12 veckor och se mig omkring i början av 2013 och vill gärna ha sällskap med mig. Har du samma planer som jag? Hör av dig! :)
10 sep. 2012 15:12
hallo där,jag kommer befinna mej i malaysia 29dec-25jan så om du är intresserad av detta land,kan vi åka runt en sväng,har varit här tidigare så är en hyggligt bra guide :) ha det gott//jonas
10 sep. 2012 17:49
Heej :)

Precis som dig är jag nybliven student och vill verkligen ut i världen innan allvaret börjar. Jag 19 år, social glad tjej. Jag har själv vart inne på att åka till asien i januari och vara borta ett tag men har ingen att åka med och då blir det ju inget oftast! Hör gärna av dig om det låter intressant! :)
Av Lisaas
11 sep. 2012 16:33
Hej! Vi är två tjejer som kommer att åka runt i Asien i tre-fyra månader!
Vi kommer dock redan börja resan i november! Så om du vill åka tidigare eller möta upp oss när du kommer fram, hör av dig!

Vi är två tjejer som tog studenten i Stockholm för tre år sedan och nu har tröttnat på att jobba och vill se världen och träffa nya människor.

Hör gärna av dig!

/Lisa
Av Kaarin
17 sep. 2012 17:59
Hej :)
Jag tänkte också resa i Asien slutet av jan/början av feb. och ca 2 månader framåt. Vore jättekul att planera och åka på en resa tillsammans :) Du kan läsa mer om mig på min profil!
Hör av dig om det låter intressant, här eller på min mail: (Logga in för att se e-postadress) :)
/Karin
10 okt. 2012 21:00
Hej! Jag är också vääldigt sugen på att resa till Thailand och länderna omkring. Jag är en glad och utåtriktad skåning. Just nu läser jag socialpsykologi men slutar i mitten av januari och sen vill jag resa!! Skriv gärna till mig på (Logga in för att se e-postadress) så kan vi planera en resa tillsammans! :)