Reskompis Thailand i november

Av Elias79
11 aug. 2016 00:59
Visningar: 38
Hallå där!

Jag har alltid velat åka till Thailand och nu i november så känns det som nu eller aldrig. Jag hade tänkte mig en månad men även 2 är inte helt omöjligt, jag vill mest bada, sola och röra på så mycket som möjligt, meningen med resan är att förhoppningsvis gå ner några kilon så man trivs bättre med sig själv. Jag ser det typ som en hälsoresa. Självklart vill jag också hitta på saker och utforska landet i den mån det går. Vill äta god mat och hitta på mycket skoj!
Jag behöver även tips var jag ska åka? det ska vara lagom med turister och vädret och stranden ska vara i topp. Hör av er med förslag så kanske vi kan planera något ihop och göra det till en oförglömlig resa :-)
Av Elias79
17 aug. 2016 17:47
Hej, jag har nu bokat till Bangkok den 26 november och kommer vara i Thailand till 24 dec. Jag har egentligen inte planerat någonting och är öppen för alla förslag. Var hade du tänkt ta vägen?
Av Pelliz
17 aug. 2016 17:59
Har inte funderat på än, bara att jag ska vidare .
Öppen för alla förslag
Av Tobel
1 sep. 2016 23:11
Hej där hade tänkt åka ner där någonstans i okt nov och minst stanna 6 veckor så vi kan lätt följas om de skulle vara så hör av dig
Av Pelliz
3 sep. 2016 13:45
Hallå!
Sound good to me
Men ska du dra vidare sen?