Reskompis Teneriffa 2017 sommaren

6 juni 2017 19:58
Visningar: 204
Hej!
Jag och en kompis har sen nån månad tillbaka bestämt att vi ville resa til Teneriffa, men något akut hände min kompis så hon kan inte längre åka med, så jag undrar om någon här skulle vara intresserad? :)

Jag har sommarlov nu och är ganska flexibel med datum, men vill helst vara där minst 10 dagar. Jag satsar på att boka sista minuten resa så att det blir så billigt som möjligt. Då min mormor bor på Teneriffa så kommer boende vara gratis, men mat måste vi köpa själva. Hon bor i en relativt stor villa med 3 våningar, vi kommer bo på undervåningen där det finns kök, badrum, sovrum och vardagsrum, min mormor kommer bo på våningen över där hon även har kök, vardagsrum, badrum och några sovrum, så det kommer bli som vi har en liten lägenhet.

Jag är 17 år så skulle vara kul att åka med någon som är 16-20 år ungefär. Det hade även varit kul att träffas några gånger innan resan så man kanske känner att man iallafall klickar lite med personen.

På resan satsar jag på att bada en hel del, men även gå ut och shoppa, äta på restaurang några gånger (Då det finns billiga ställen) och uppleva olika saker - alltså inte bara sitta inne eller sola hela semestern. :D
15 juni 2017 23:05
Hej! Tycker ditt reseförslag verkar väldigt intressant! Vad tippar du på att flygbiljetterna kommer att hamna på och kan du åka sista halvan av juli/början av augusti?
19 juni 2017 20:25
Jag är absolut intresserad! Har dock än så länge ganska oklara sommarplaner så vet inte riktigt om och isåfall när jag skulle kunna men tycker detta låter skitkul iallafall!
20 juni 2017 16:42
Hej jag är också intresserad av att resa utomlands i sommar!
9 juli 2017 23:33
Hej!
Det låter väldigt kul tycker jag! Jag letar efter någon att resa med efter den 14:e augusti så ifall ditt förslag skulle bli aktuellt därefter är jag absolut intresserad:)