Reskompis Sydostasien början av februari?

30 okt. 2011 21:30
Visningar: 260
Tjaaa :)

Jag är en 20-årig tjej från Stockholm som har bestämt mig för att ge mig ut på äventyr i Sydostasien! Hade tänkt mig Thailand, Vietnam, Kambodja, Malaysia och Bali, men jag vet inte riktigt än. Det spelar egentligen ingen roll var. Det enda jag vet är att jag vill åka dit för att leva livet! Sola, bada, upptäcka små gömda pärlor och självklart dricka legendariska buckets! Jag hade tänkt åka i början av februari och vara borta till mitten/slutet av maj då jag ska till USA. Min kompis som jag skulle ha åkt med har hoppat av, så nu letar jag efter en reskompis som också är taggad på att leva gött i Sydostasien! Om någon är intresserad, eller ska göra en liknande resa får ni göra höra av er! :)

Mathilda
4 dec. 2011 12:47
Hej du :) jag ska åka den 23 januari :) och vara borta i 4 månader :) kommer börja i thailand sen så vet ja inte riktigt....är öppen till förslag :) Bara att höra av dig :)

// Jesper
5 dec. 2011 11:35
Hej, jag har tagit tjänstledigt Jan-april men ska resa med min kille fram till ca 25 januari, sen vill jag iväg och göra något annorlund resa runt, bo på hostels, lyxa till de med hotell ibland kanske, dricka öl och bara må gött. Jag vill vara borta ca 6 veckor. Men du kan ju alltidd fortsätta om jag åker hem tidigare, ska nämligen till Tokyo slutet av mars. Också skit sugen på Sydostasien.

Så jag är laddad! :)
Av Johaaa
21 dec. 2011 12:09
Tja tjejen!

Jag ska till asien i början av februari för att möta upp en kompis som kommer ifrån australien. vi ska resa runt och bara ha det jävligt gött. jag är inte så sugen på den långa resan själv och sen är det ju bara roligt om man är flera som reser tillsammans där nere. hör av dig, vore jättekul att åka tillsammans!

(adda min facebook om du vill, (Logga in för att se e-postadress))
28 dec. 2011 21:19
Hejsan!
Jag är en 20-årig tjej från Skåne som är sugen på att åka till de länderna du nämnde :) Jag längtar efter att upptäcka nya spännande platser och såklart sola och bada! Jag hade velat åka i böjan/mitten av februari och vara borta 1-2 månader. Hör gärna av dig :) Ha det bra! /Emma
13 sep. 2012 14:54
våra plander verkar passa varnadra. hör av dig om du blir intresserad