Reskompis Sri Lanka/Indien!
Hej!
Jag är sugen på att åka iväg och äventyra så snart som möjligt! Var i Indien förra året och älskar det landet, men jag vill inte resa själv. Så tänkte kanske börja på Sri Lanka och sedan ta mig till Indien och resa runt lite. Men jag är öppen för förslag, skulle lika gärna kunna resa till Central Amerika eller Filippinerna! Vill bara komma bort i typ 2 månader och utforska massor spännande saker, sola, bada och njuta av livet :) Lika mycket som jag uppskattar att ligga på en vacker strand med en drink, uppskattar jag att vandra i Himalaya eller rida i öknen :)
Hör av dig/er om det låter som något för dig! /Sofie 21år
Jag är sugen på att åka iväg och äventyra så snart som möjligt! Var i Indien förra året och älskar det landet, men jag vill inte resa själv. Så tänkte kanske börja på Sri Lanka och sedan ta mig till Indien och resa runt lite. Men jag är öppen för förslag, skulle lika gärna kunna resa till Central Amerika eller Filippinerna! Vill bara komma bort i typ 2 månader och utforska massor spännande saker, sola, bada och njuta av livet :) Lika mycket som jag uppskattar att ligga på en vacker strand med en drink, uppskattar jag att vandra i Himalaya eller rida i öknen :)
Hör av dig/er om det låter som något för dig! /Sofie 21år
idameilia: Kan inte resa då tyvärr, kommer ha börjat plugga då! :(
Elly: Har kommit på att det blir svårt att hinna få visum och sånt då jag vill åka inom ca två veckor!
Elly: Har kommit på att det blir svårt att hinna få visum och sånt då jag vill åka inom ca två veckor!
Hej Sofie! Jag är en tjej på 24 år som har tankarna på att åka till Goa och eventuellt Sri lanka nu i början på februari och fem veckor framåt. Jag var i Indien i november förra året och föll för landet. Har därför visum fixat dit men dock inget visum till Sri lanka ännu. Vad är dina planer med resan? Jag har inte planerat något alls ännu tycker det är skönt att ta det lite som det kommer men jag gillar både att sola och bada och dra på äventyr. Skulle tycka det vore häftigt att prova på att surfa och att kika runder i Yala nationalpark på Sri lanka (om jag nu kommer dit). Vore skoj om du hörde av dig! /Cornelia