Reskompis sökes till SOA

Av Gynnar
2 dec. 2013 16:32
Visningar: 55
Hej! Kommer resa runt i Asien i ca 2 månader och skulle gärna dela upplevelsen med någon/några åker till Bangkok nu på lördag och landar söndag morgon. Tänkte ta en buss snarast möjligt mot koh Chang hållet och öarna där sedan över till Kambodja en sväng.

Har en bokad resa från Bangkok till iloilo i Filippinerna den 23e december och planerar att fira jul och nyår på boracay vilket ja även gjorde förra året å har även tänkt fortsätta att tatuera mig där.

Flyger från kalibo till Saigon 6e januari och tänkte ta mig upp längs vietnamesiska kusten till och kring Ha noi. Har inget visum i Vietnam så behöver väl lämna landet den 21e och sedan återvända eller om jag åker till annan destination mina sista 10 dagar.

Lite om mig:
Är en glad positiv kille som tycker det är kul med det mesta, dock undviker ja höjder:-P men trekka berg går bra tex:-) är bla utbildad divemaster, bartender, svetsar, svarvare. Utbildad i massage, kost och träning men jobbar som snickare. Älskar musik hav, natur och värme och ett annat stort intresse är mat:-).

Hoppas det är många personers vägar ja korsar och som vill mötas upp, slå följe eller att någon rent utav känner att den vill följa med hela resan då jag är riktigt social av mig! Mvh/ Jörgen