Reskompis sökes till Bali, Gili, Lombok under Oktober -16
Hejhej, jag är en tjej från västkusten som tog stundenten -15 och åkte vintern därpå till Sälen för en säsong som skidlärare. I vinter skall jag självklart tillbaka upp till världens bästa vinterjobb men vill utforska Sydasien under oktober månad innan jag åker iväg till kylan. Jag är en lugn, okomplicerad tjej som både är ute efter äventyr och sol och bad. Har lite små tankar kring Bali, Gili och Lombok för att bland annat ta dykarcertifikat, lära mig surfa, snorkla med manta rays och bestiga vulkanen Rinjani i Lombok. Har inte världens största budget men vill få ut så mycket som möjligt utav en månad på kanske 30-40t. :)
Hej,
Jag kommer befinna mig på Bali från 3-30 Oktober och är också sugen på att bland annat ta dykarsert och bestiga vulkanen :) Hör av dig om du är sugen på att ses!!
/Emma
Jag kommer befinna mig på Bali från 3-30 Oktober och är också sugen på att bland annat ta dykarsert och bestiga vulkanen :) Hör av dig om du är sugen på att ses!!
/Emma
Hej! Ville bara säga att jag också planerar att åka till indonesien/Bali i oktober. Är intresserad av att bestiga vulkan.
Maila mig gärna :)
Maila mig gärna :)